جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

دولت فدرال اعلام کرد که ۲۴۷ میلیون دلار به ایجاد ۲۵ هزار موقعیت مهارت‌آموزی در سراسر کانادا اختصاص می دهد

اتاوا از اختصاص ۲۴۷ میلیون دلار برای ایجاد ۲۵۰۰۰ موقعیت مهارت‌آموزی در سراسر کانادا خبر داد

دولت فدرال اعلام کرد که ۲۴۷ میلیون دلار به ایجاد ۲۵ هزار موقعیت مهارت‌آموزی در سراسر کانادا اختصاص می دهد

دولت فدرال اعلام کرد که بالغ بر ۲۴۷ میلیون دلار برای کمک به ایجاد بیش از ۲۵،۰۰۰ موقعیت مهارت‌آموزی در مشاغل ماهر در سراسر کانادا اختصاص می دهد.

کارلا کوالترو (Carla Qualtrough) وزیر اشتغال کانادا می گوید که این پول بودجه ۱۳ برنامه برای کمک به کارفرمایان کوچک و متوسط در زمینه ارائه آموزش های مهارت آموزی را تأمین می کند.

کوالترو در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که برای کمک به استخدام ۴،۰۰۰ کارآموز سال اول در رشته های صنعتی ساخت و ساز و تولید بیش از ۴۵ میلیون دلار به انجمن مهارت‌آموزی کانادا اختصاص خواهد یافت.

دولت فدرال می گوید که اگر کارفرمایان گروه های خاصی مانند زنان، افراد دارای معلولیت، افراد بومی و اقلیت های نژادی را استخدام کنند، واجد شرایط دریافت دو برابر پول خواهند بود.

دولت می گوید انتظار می رود تا سال ۲۰۲۸ حدود ۷۰۰،۰۰۰ کارگر حرفه ای در کانادا بازنشسته شوند.

انجمن مهارت‌آموزی کانادا در این بیانیه مطبوعاتی گفت که به منظور برآورده ساختن تقاضا برای کارگران ماهر باید به طور متوسط سالانه ۷۵،۰۰۰ کارآموز جدید طی پنج سال آینده استخدام شوند.

کوالترو گفت «ما نیاز داریم که کانادایی‌ها بتوانند از این فرصت‌ها استفاده کنند و از ابزارها، آموزش‌ها و منابع مورد نیاز برای پیشرفت برخوردار باشند. «مهارت‌آموزی یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است.»

پرطرفدارترین صنعت‌کاران شامل جوشکار، مکانیک صنعتی، کارگر آجرچینی، کارگر ساخت و مونتاژ دیگ بخار، آشپز و آرایشگر است.

طبق گزارش بیلدفورس کانادا، صنعت ساخت و ساز به تنهایی نیازمند استخدام ۳۰۹،۰۰۰ کارگر جدید در دهه آینده است تا بتواند تقاضای مورد انتظار را برآورده کند.

فرانس داویو (France Daviault) مدیر اجرایی انجمن مهارت‌آموزی کانادا از اعلام این خبر استقبال کرد.

داویو در این بیانیه مطبوعاتی گفت «جامعه مهارت‌آموزی اهمیت تشویق و حمایت از کارفرمایان برای استخدام کارآموزان جدید را درک می کند.»

وزیر اشتغال کانادا مشاغل ماهر در سراسر کانادا  مشاغل ماهر در سراسر کانادا  مشاغل ماهر در سراسر کانادا  وزیر اشتغال کانادا  وزیر اشتغال کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا