جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

اکران فیلم ” از روی جسد من باید رد بشی ” با موضوع عشق یک مسلمان و یک یهودی

فیلم ” از روی جسد من باید رد بشی ” با موضوع عشق یک مسلمان و یک یهودی اکران می شود

اکران فیلم ” از روی جسد من باید رد بشی ” با موضوع عشق یک مسلمان و یک یهودی

فیلم کوتاه «از روی جسد من باید رد بشی»  (Over My Dead Body) با موضوع عشق یک پسر مسلمان به دختر یهودی به کارگردانی مایتل کوهن ناوارو، کارگردان یهودی و با بازی هنرمندان ایرانی اکران می شود. مایتل کوهن ناوارو، کارگردان یهودی و با بازی هنرمندان ایرانی اکران می شود.

اکران فیلم ” از روی جسد من باید رد بشی ” با موضوع عشق یک مسلمان و یک یهودی

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از صدای آمریکا

موضوع این فیلم در رابطه با دختری جوان و یهودی است که در لس آنجلس زندگی میکند. او عاشق یک پسر مسلمان شده ولی خانواده سنتی او کارش را به شدت نامتعارف دانسته و با آن مخالفت می کنند.

مری آپیک، هنرپیشه مطرح ایرانی، در این فیلم نقش مادر دختر را ایفا می‌کند و یکی از چهره های کلیدی داستان است. او‌‌ به عنوان یک‌ زن یهودی – ایرانی با تناقض‌های شخصی، خانوادگی و اجتماعی بسیاری مواجه است که پذیرش چنین رابطه‌ای را برایش غیرممکن می‌کند.

وی در رابطه با این فیلم و حضور خودش در آن گفت، این‌ فیلم‌ تلاشی جسورانه در رابطه با موضوع مهمی است که از هسته اصلی خانواده شروع می‌شود و تأثیرات مستقیمی بر زندگی همه ما دارد. موضوعی که باعث تفرقه و جدایی در سطح جهان می‌شود. وقتی فیلم‌نامه را خواندم، شیفته پیام این اثر شدم؛ چون به مسائلی مانند سازگاری،‌ تغییر و پذیرش می‌پردازد و به اهمیت نقش نسل جوان ما در فرآیند این تغییرات در دنیای پرتنش امروز اشاره می‌کند.

مری آپیک گفت، من فکر می‌کنم که‌ نقش ما به عنوان فیلمساز این است که با خلوص و صداقت، بخش‌های از زندگی روزانه خود را روی پرده نقره‌ای نمایش دهیم؛ یعنی به چالش‌ها، مشکلات و موانعی بپردازیم که در زندگی با آنها مواجه هستیم، یا در اطراف خود مشاهده می‌کنیم. از روی جسد من‌‌ باید رد بشی چنین فیلمی است.

فیلم «از روی جسد من باید رد بشی» در چهارچوب یک اثر داستانی، به روشنگری درباره پیش‌داوری‌ها و قضاوت‌های نادرست درباره نژاد، دین، سنت‌ها و ارزش‌هایی می‌پردازد که در برخی از خانواده‌های محافظه‌کار وجود دارد.

 در این اثر مایتل کوهن ناوارو، کارگردان و سینماگر زن اسرائیلی به همراه گروهی از هنرمندان ایرانی‌تبار ساکن لس آنجلس از جمله مری آپیک، بهرام وطن‌پرست، ناکتا پهلوان، افشین کتانچی و مهسا کامران بازی می‌کنند.

این فیلم پس از اکران در جشنواره‌های سینمایی از طریق سایت‌های اینترنتی منتشر خواهد شد.

پسر مسلمان دختر یهودی        پسر مسلمان دختر یهودی          پسر مسلمان دختر یهودی

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا