جدیدترین اخبارکاناداکریپتوکارنسی

معاملات کریپتو پی‌پل به‌طور کامل در انگلستان راه‌اندازی شد

پی‌پل عرضه معاملات کریپتو برای مشتریان بریتانیایی را تکمیل کرد

معاملات کریپتو پی‌پل به‌طور کامل در انگلستان راه‌اندازی شد

سرویس معاملات بیت کوین پی‌پل پس از آغاز عرضه عمومی خدمات کریپتو این شرکت در ماه گذشته هم‌اکنون به‌طور کامل برای مشتریان انگلستان قابل‌دسترسی است. معاملات کریپتوپی‌پل به‌طور کامل در انگلستان راه‌اندازی شد

معاملات کریپتو پی‌پل به‌طور کامل در انگلستان راه‌اندازی شد
معاملات کریپتو پی‌پل به‌طور کامل در انگلستان راه‌اندازی شد

پی‌پل روز جمعه به‌طور رسمی اعلام کرد که تمامی مشتریان واجد شرایط در انگلستان ازاین‌پس می‌توانند کریپتوکارنسی‌ها را با استفاده از اکانت‌های پی پل خود خریداری یا نگهداری کنند یا به فروش برسانند.

مشتریان می‌توانند چهار کریپتوکارنسی اصلی شامل بیت کوین (BTC)، اتر(ETH)، لیت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) را معامله کنند. همان‌طور که قبلاً اعلام‌ شده بود معاملات کریپتو تنها برای آن دسته از مشتریان پی‌پل مقدور خواهد بود که هویت آنها تائید اعتبار شده باشد.

پی‌پل در اواخر آگوست از برنامه‌های خود برای ورود به بازار کریپتوکارنسی بریتانیایی خبر داد و بلافاصله پیاده‌سازی بخش‌هایی از طرح عرضه عمومی خدمات معاملات کریپتو را آغاز کرد. این پروژه اولین توسعه خدمات کریپتوکارنسی پی‌پل در خارج از ایالات‌متحده محسوب می‌شود. 

سخنگوی پی‌پل در گفتگو با کوین تلگراف گفت «پی‌پل عرضه عمومی خدمات کریپتو جدید خود برای مشتریان انگلستان را به‌تدریج پیاده‌سازی کرد. اجرای این فرآیند کامل شده است.»

وی اضافه کرد «ما مشتاقانه در پی درک و مشاهده چگونگی استفاده مشتریان خود از بسته‌های پیشنهادی خرید، نگهداری و فروش کریپتو ارائه‌شده هستیم؛ پیش از اینکه بخواهیم عرضه عمومی قابلیت‌ها و کارکردهای دیگری را آغاز کنیم.» 

ورود پی‌پل به بازارهای کریپتو داخلی انگلستان پس‌ازآن آغاز شد که برخی از بانک‌های این کشور کانال‌های پرداخت به صرافی‌های کریپتو را قطع کردند.

بانکداری بزرگ HSBC با استناد به «برخی نگرانی‌های مرتبط با ریسک‌های احتمالی» برای مشتریان خود در آگوست اعلام کرد که پرداخت‌های کارت اعتباری به بایننس را تعلیق می‌کند. بانک‌های دیگری مانند بانک برکلیز (Barclays) و نت وست (NatWest) قبلاً تراکنش‌های مرتبط با بایننس را مسدود کرده بودند.

به گفته گرگوری کلاموف (Gregory Klumov) مدیرعامل شرکت توکنیزاسیون* استاتیس (Stasis) راه‌اندازی خدمات کریپتو بریتانیایی پی پل «منادی یک تحول نوین» است.

کلاموف گفت «ازآنجاکه این کشور در زمره ۱۰ اقتصاد برتر جهان قرار دارد بدیهی است که چنین دستاوردی موجب تداوم پذیرش دارایی‌های دیجیتال در اروپا و فراتر از آن خواهد شد.»

(* فناوری توکنیزاسیون یک راهکار امنیتی در پرداخت‌های موبایلی است که در این روش اطلاعات حساس تراکنش با توکن جایگزین می‌شود.)

معاملات بیت کوین    توکنیزاسیون    معاملات بیت کوین    توکنیزاسیون  معاملات بیت کوین  توکنیزاسیون     معاملات بیت کوین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا