جدیدترین اخبارجهان

یک مرد امریکایی به جرم کلاهبرداری تلفنی با مضمون لاتاری جعلی کانادایی به ۶ سال حبس محکوم شد

مرد آمریکایی و همدست کانادایی او به جرم کلاهبرداری تلفنی با ادعای برنده شدن قربانیان در لاتاری جعلی کانادایی محکوم شدند

مرد آمریکایی به جرم کلاهبرداری تلفنی با مضمون لاتاری جعلی کانادایی به ۶ سال حبس محکوم شد

یکی از متهمان پرونده کلاهبرداری تلفنی فرامرزی چندین-میلیون دلاری به شش سال حبس در زندان ایالات متحده آمریکا محکوم شد.

مرد آمریکایی به جرم کلاهبرداری تلفنی با مضمون لاتاری جعلی کانادایی به 6 سال حبس محکوم شد
مرد آمریکایی به جرم کلاهبرداری تلفنی به ۶ سال حبس محکوم شد

شعبه دفتر دادستانی ایالات متحده آمریکا در حوزه استحفاظی غرب نیویورک گفت اوایل ماه جاری آنتونی لفینگ جونیور (Anthony Laughing, Jr) 49 ساله به همراه تعداد دیگری از متهمان همدست خود شامل سرکرده گروه به نام مارتین هوگان از مونترال در دادگاه نیویورک به تبانی برای ارتکاب به کلاهبرداری تلفنی و پستی محکوم شدند.

دفتر دادستانی گفت که هوگان از جامائیکا به ایالات متحده مسترد گردید و به دلیل نقش خود در کلاهبرداری چندین میلیون دلاری بازاریابی از راه دور متهم شد که در این کلاهبرداری به دروغ به قربانیان سالمند آمریکایی می گفتند که در لاتاری های کانادایی برنده شده اند اما ابتدا باید مالیات، کارمزد کارگزاری و کارمزد گمرکی را بپردازند تا بتوانند مبالغ برنده شده خود را وصول کنند.

هوگان محکوم شده و در انتظار اعلام حکم مجازات خود است.

به برخی از قربانیان کلاهبرداری گفته شده بود که کارمزدها را برای آنتونی لفینگ جونیور پست کنند که در مجموع ۳۰۰ بسته پستی در این کلاهبرداری دریافت کرده است.

طبق اعلام دفتر دادستانی لفینگ مقداری از پول را برای خودش نگه داشت و مابقی را بعدا به صورت قاچاقی از مرز به داخل کانادا منتقل کرد که به همدست کانادایی لفینگ تحویل داده شد.

دفتر دادستانی می گوید که آنها با طرح این کلاهبرداری مجموعا بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار (دلار ایالات متحده) پول از قربانیان را دریافت کرده بودند. مرد آمریکایی به جرم کلاهبرداری تلفنی با مضمون لاتاری جعلی کانادایی به ۶ سال حبس محکوم شد

زندان ایالات متحده آمریکا    زندان ایالات متحده آمریکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا