انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دوست پسر سابق الناز حاج تمیری که در تورنتو ربوده شد توسط پلیس دستگیر شده است

پلیس دوست پسر سابق الناز حاج تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده بود را بدلیل آزار واذیت مجرمانه بازداشت کرد

دوست پسر سابق الناز حاج تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده توسط پلیس بازداشت شد

الناز حاج‌تمیری ۳۷ ساله از اواسط ژانویه ناپدید شده و پلیس در جریان تحقیقات درباره ربایش الناز در واساگا بیچ، انتاریو در ماه گذشته یک مرد را دستگیر کرده است. دوست پسر سابق الناز حاج تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده  بازداشت شد

دوست پسر سابق الناز حاج تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده توسط پلیس بازداشت شد
محمد لیلو دوست پسر سابق الناز حاج تمیری

طبق اعلام پلیس استانی انتاریو، محمد لیلو (Mohamad Lilo) 34 ساله ساکن مونترال در تاریخ ۲۱ ژانویه در اختیار پلیس قرار گرفت و به آزار و اذیت جنایی متهم شد. لیلو در تاریخ ۲۵ ژانویه با قرار وثیقه آزاد شد و قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه در جلسه مجازی دادگاه کالینگ‌وود (Collingwood)، انتاریو حاضر شود.

پلیس تایید نکرد که قربانی ادعا شده در این پرونده کیست اما چندین منبع خبری گفتند که دستگیری این مرد [محمد لیلو] در ارتباط با الناز حاج تمیری ۳۷ ساله می‌باشد.

الناز حاج‌تمیری که در تورنتو زندگی می کند از هنگامی که در شب ۱۲ ژانویه توسط سه مرد به زور از خانه خود [در تریلوود پِلِیس (Trailwood Place) در واساگا بیچ انتاریو، شهری در دامنه جورجین بی (Georgian Bay)، به فاصله دو ساعت رانندگی از شمال تورنتو] که همراه بستگان خود در آنجا اقامت داشت ربوده شده و هنوز پیدا نشده است.

پلیس در حال حاضر هنوز کسی را به جرم ربودن الناز حاج تمیری متهم نکرده است.

خانواده حاج تمیری در ساعات پایانی چهارشنبه با انتشار بیانیه ای از طریق ایمیل از پلیس استانی انتاریو برای انجام تحقیقات تشکر کردند. در این بیانیه نوشته شده، اگرچه این بازداشت صورت گرفته اما «الناز را به بازگشتن به خانه نزدیک تر نمی کند»

منابع خبری می گویند که لیلو دوست پسر سابق حاج تمیری است و او نیز نام خانوادگی تمیری را انتخاب کرده بود اما این دو نفر در اکتبر گذشته قطع رابطه کردند. منابع خبری علاوه بر این اعلام کردند که اتهام آزار و اذیت جنایی در هفته های منتهی به ناپدید شدن الناز حاج تمیری اتفاق افتاده است.

محمد لیلو به عنوان بخشی از قرار وثیقه خود از ورود به واساگا بیچ منع شده است.

دوست پسر سابق الناز حاج‌تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده توسط پلیس بازداشت شد

طبق گفته خانواده حاج تمیری، او در حمله دسامبر مجروح شد

دوست پسر سابق الناز حاج‌تمیری که در واساگا بیچ ربوده شده توسط پلیس بازداشت شد

الناز حاج‌تمیری در ۲۱ دسامبر در پارکینگ کاندو آپارتمان خود در ریچموندهیل به طور غافلگیرانه توسط دو مرد مورد حمله قرار گرفت. کازین [عموزاده/دایی‌زده] (cousin) حاج تمیری گفت در جریان این حمله او را با یک ماهیتابه مورد ضرب و شتم قرار داده بودند که باعث جراحت از ناحیه سر و ۳۵ تا ۴۰ بخیه شد. 

پلیس منطقه ای یورک تایید کرد که در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند و به دلیل نگرانی بابت امنیت کازین [عموزاده/دایی‌زده] (cousin) الناز که در آمریکا زندگی می کند از افشای هویت او خودداری شده است.

همین شخص از بستگان حاج تمیری گفت که الناز طبق دلایلی که داشت پس از پیدا شدن دستگاه های ردیاب روی خودرویی که بصورت لیزینگ تهیه کرده بود گمان می کرد که تحت نظر قرار دارد.

منابع خبری گفتند که در زمان حمله ماه دسامبر یک شاهد همراه با الناز در خودرو بوده و این شاهد به پلیس گفته است که یکی از مهاجمین با گوشی موبایل خود از ضرب و شتم الناز فیلم می‌گرفت.

در همین اثنا سخنگوی خانواده حاج تمیری روز چهارشنبه اعلام کرد که خانواده حاج تمیری در حال حاضر تام کِلَت (Tom Klatt) یک کارآگاه خصوصی را که قبلا در اداره پلیس تورنتو کار می کرده را استخدام کرده است. خانواده حاج تمیری علاوه بر این دِوین بینز (Devin Bains) دادستان سلطنتی سابق را برای بررسی پرونده استخدام کرده است.

الناز حاج تمیری با قد پنج فوت و سه اینچ (۱۶۰ سانتیمتر)، لاغر اندام و موهای سیاه تا روی شانه توصیف شده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط خانواده الناز حاج‌تمیری، او متولد ایران بود، در سال ۲۰۱۸ به کانادا آمد و در صنعت نقل و انتقال واردات-صادرات مشغول به کار شد، اما اخیرا شغل خود را ترک کرده بود تا روی کسب و کار کیک سازی تمرکز کند.

آخرین خبر الناز حاج‌تمیری    آخرین خبر الناز حاج‌تمیری    آخرین خبر الناز حاج‌تمیری  آخرین خبر الناز حاج‌تمیری آخرین خبر الناز حاج‌تمیری سرنوشت الناز حاج تمیری  سرنوشت الناز حاج تمیری    سرنوشت الناز حاج تمیری

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا