جدیدترین اخبارجهان

پلیس پنج جنین را در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد

پلیس ۵ جنین را در خانه یکی از فعالان خودخوانده ضد سقط جنین در دی‌سی پیدا کرد

پلیس آمریکا پنج جنین در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد

به گفته پلیس آمریکا، پنج جنین در خانه‌ای در ایالات متحده کشف شده که بنا به گزارش ها متعلق به یک فعال ضد سقط جنین است.

لورن هَندی (Lauren Handy) 28 ساله، رهبر گروه قیام پیشرو ضد سقط جنین (PAAU) است و خود را یک «آنارشیست کاتولیک» توصیف می کند.

پلیس آمریکا پنج جنین در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد
پلیس آمریکا پنج جنین در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد

پلیس آمریکا گفت که در حال بررسی وجود «مواد دارای خطر زیستی بالقوه» بوده که جنین ها را پیدا کرده است.

خانم هندی روز چهارشنبه به طور جداگانه به دلیل توسل به زور برای ورود به کلینیک سقط جنین در سال ۲۰۲۰ متهم شد.

روز چهارشنبه هنگامی که بازرسان وسایل داخل کیسه ها و جعبه های خنک نگه دارنده از زیرزمین را خارج می کردند از خانم هندی در مقابل خانه‌ای در واشنگتن دی سی که محل بازرسی پلیس بود عکس گرفته شده است.

پلیس محلی گفت که نمی تواند تأیید کند که آیا خانه ای که جنین ها در آن پیدا شده اند در واقع متعلق به خانم هندی است یا خیر. با این حال، دو مقام مجری قانون به واشنگتن پست گفتند که آن خانه محلی است که خانم هندی در آن بازداشت شده بود و در آن زندگی می کرد یا در آن اقامت داشت.

خانم هندی به رسانه محلی دابلیو یواس‌ای۹ (WUSA9) گفت که «مردم هنگامی که بشنوند چه چیزی در داخل ظرف های نگهدارنده توقیف شده است به شدت کنترل خود را از دست می دهند و عصبانی می شوند.

اشان بندیکت (Ashan Benedict) دستیار اجرایی رئیس پلیس واشنگتن دی سی در یک کنفرانس خبری گفت «به نظر نمی رسد غیر از نحوه انتقال این موارد [پنج جنین] به داخل خانه ماهیت مجرمانه‌ای در مورد یا موارد توقیف شده وجود داشته باشد.»

خانم هندی اخیراً ادعا کرد که به بانک بافت و اندام جنین در دانشگاه واشنگتن در سیاتل «دسترسی پیدا کرده»، اما دانشگاه گفت که هیچ موردی به سرقت نرفته است.

بر اساس یک کیفرخواست فدرال جداگانه که در روز پنجشنبه صادر شد، خانم هندی تحت نام هیزل جنکینز برای ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ در درمانگاه واشنگتن سرجی-کلینیک (Washington Surgi-Clinic) در دی سی که ارائه دهنده خدمات سقط جنین است یک نوبت ویزیت گرفته و گفته بود که می‌خواهد سقط جنین کند.

اما در کیفرخواست آمده است که به محض ورود خانم هندی گروهی از افراد «به زور وارد درمانگاه شدند» و یکی از کارمندان کلینیک را زمین انداختند که باعث زخمی شدن مچ پای او شد.

بر اساس این کیفرخواست، خانم هندی و هشت عضو دیگر گروه به توطئه برای مجروح کردن، سرکوب، تهدید و ارعاب بیماران و کارمندان متهم شده‌اند که نقض حقوق فدرال آنها برای پیگیری و ارائه خدمات بهداشت باروری است.

آنها همچنین به دلیل استفاده از زور برای اختلال در خدمات کلینیک به نقض قانون دسترسی آزاد به ورودی های کلینیک (FACE) متهم شده اند.

اگر خانم هندی و اعضای گروه او مجرم شناخته شوند، هر کدام ممکن است با ۱۱ سال زندان و جریمه ای تا ۳۵۰ هزار دلار روبرو شوند.

پلیس آمریکا پنج جنین در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد
پلیس آمریکا پنج جنین در خانه یک فعال ضد سقط جنین آمریکایی پیدا کرد

یافتن جنین در خانه  آنارشیست کاتولیک  یافتن جنین در خانه آنارشیست کاتولیک   یافتن جنین در خانه  آنارشیست کاتولیک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا