انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتشار تصویر مرد تورنتویی مظنون به چندین مورد تعرض جنسی توسط پلیس تورنتو

پلیس تصویر مرد مظنون به چندین مورد تعرض جنسی را منتشر کرد

انتشار تصویر مرد تورنتویی مظنون به چندین مورد تعرض جنسی توسط پلیس تورنتو

اداره خدمات پلیس تورنتو (TPS) نام مظنون پرونده تحقیقات دو مورد تعرض جنسی که در طول تابستان اتفاق افتاده را اعلام کرد.

انتشار تصویر مرد تورنتویی مظنون به چندین مورد تعرض جنسی توسط پلیس تورنتو
انتشار تصویر توسط پلیس تورنتو

فرد مظنون متهم است که در نهم ماه جون یک زن ۴۹ ساله را در منطقه فِیروَلی کورت (Firvalley Court) و واردن اونیو (Warden Avenue) مورد تعرض جنسی قرار داده است.

پلیس می‌گوید در دومین حادثه یک زن ۲۷ ساله در منطقه ویکتوریا پارک (Victoria Park) و خیابان‌های دَنفورث (Danforth) مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

پلیس محمد محبوب، ۵۵ ساله (Mohammed Mahaboob) از ساکنین تورنتو را به‌عنوان مظنون شناسایی کرده است. محبوب به اتهام دو فقره تعرض جنسی و یک مورد عدم پیروی از حکم دادگاه مبنی بر تحویل کالا تحت تعقیب است.

در توصیف مشخصات مظنون توسط پلیس آمده است که قد محبوب برابر با پنج فوت و ۸ اینچ (۱۷۶ سانتی‌متر) و وزنی برابر با ۱۸۵ پوند (۸۴ کیلوگرم) دارد.

پلیس تورنتو معتقد است که احتمالاً قربانیان بیشتری وجود دارند و از هر فردی که اطلاعاتی در ارتباط با این تحقیقات دارد می‌خواهد که با شماره ۵۵۱۵-۸۰۸-۴۱۶ تماس بگیرند. 

فرد مظنون متهم است که در نهم ماه جون یک زن ۴۹ ساله را در منطقه فِیروَلی کورت (Firvalley Court) و واردن اونیو (Warden Avenue) مورد تعرض‌جنسی قرار داده است. پلیس می‌گوید در دومین حادثه یک زن ۲۷ ساله در منطقه ویکتوریا پارک (Victoria Park) و خیابان‌های دَنفورث (Danforth) مورد تعرض‌جنسی قرار گرفته است. پلیس محمد محبوب، ۵۵ ساله (Mohammed Mahaboob) از ساکنین تورنتو را به‌عنوان مظنون شناسایی کرده است. محبوب به اتهام دو فقره تعرض جنسی و یک مورد عدم پیروی از حکم دادگاه مبنی بر تحویل کالا تحت تعقیب است. در توصیف مشخصات مظنون توسط پلیس آمده است که قد محبوب برابر با پنج فوت و ۸ اینچ (۱۷۶ سانتی‌متر) و وزنی برابر با ۱۸۵ پوند (۸۴ کیلوگرم) دارد. پلیس تورنتو معتقد است که احتمالاً قربانیان بیشتری وجود دارند و از هر فردی که اطلاعاتی در ارتباط با این تحقیقات دارد می‌خواهد که با شماره ۵۵۱۵-۸۰۸-۴۱۶ تماس بگیرند.

اخبار کانادا      اخبار تورنتو      اخبار کانادا    اخبار تورنتو         اخبار کانادا    اخبار تورنتو     اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا