انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج «اواخر امروز» پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد

پلیس ویندزور امیدوار است که تا آخر وقت امروز با متفرق سازی باقیمانده معترضان امبسدور بریج را بازگشایی کند

پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج «اواخر امروز» پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد

پلیس ویندزور گفت که پایان راهبندان امبسدور بریج (Ambassador Bridge) پس از متفرق کردن معترضان از جاده منتهی به این گذرگاه حیاتی به زودی انجام می شود.

پَملا میزونو (Pamela Mizuno) رئیس پلیس ویندزور گفت که ماموران امروز بین ۲۵ تا ۳۰ بازداشت انجام داده اند و پنج وسیله نقلیه را توقیف کرده اند و دیروز نیز در تلاش برای متفرق ساختن معترضان از منطقه هفت وسیله نقلیه را یدک کشی کردند.

میزونو در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر یکشنبه گفت که تمرکز نیروی پلیس بر بازگشایی مسیر جاده است اما ماموران سعی می کنند که این کار را به شیوه ای «امن و پایدار» انجام دهند.

میزونو گفت کسانی که در جریان ترافیک ناحیه پل [امبسدور بریج] مداخله یا اختلال ایجاد می کنند با عواقب کیفری روبرو خواهند بود. پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج «اواخر امروز» پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد

پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج «اواخر امروز» پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد
پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد

استیو بتریج (Steve Betteridge) گروهبان پلیس ویندزور پیش از ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت «در ادامه پیشرفت کار امیدواریم که مسیر جاده باز و سپس پل نیز اواخر امروز بازگشایی شود. اما همانطور که متوجه هستید، وضعیت موجود بسیار سیال است و شماری از عوامل در آن دخیل هستند.»

بتریج قبلا گفته بود که «دست کم دو وسیله نقلیه» وجود داشته که لازم بود یدک کشی شوند و ۱۲ نفر از معترضان نیز دستگیر شده‌اند. طبق بیانیه ای که توسط پلیس ویندزور منتشر شد کسانی که دستگیر شدند با اتهام آسیب رسانی به اموال روبرو هستند.

بتریج گفت «بسیار خشنودم که اعلام کنیم از میان این ۱۲ مورد دستگیری هیچ موردی از خشونت دخیل نبود. هیچ خشونتی نسبت به معترضان وجود نداشت و مامور [پلیس] ناچار به توسل به زور نشد.»

شهردار شهر ویندزور کار پلیس را تحسین کرد و گفت که بازگشایی امبسدور بریج «هنگامی که امن باشد» انجام خواهد شد.

درو دیلکنز (Drew Dilkens) شهردار ویندزور در بیانیه در صبح یکشنبه گفت «امروز بحران اقتصاد ملی ما در امبسدور بریج به پایان رسید. گذرگاه های مرزی هنگامی که بازگشایی آنها امن باشد بازگشایی خواهند شد و من تعیین این موضوع را به پلیس و سازمان های مرزی محول می کنم.»

پلیس از صبح شنبه به آهستگی مشغول عقب راندن معترضان از ورودی پل بوده است.

پلیس ویندزور علاوه بر این اعلام کرده بود که وسایل نقلیه یدک کشی شده اند و ساکنین باید همچنان از این منطقه فاصله بگیرند. پلیس هشدار داد که «فعالیت غیرقانونی به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.»

دیلکنز یکشنبه به برنامه وقت پرسش سی تی وی (CTV) گفت «تعداد بسیاری از تیم های آموزش دیده برای مقابله با این شرایط اینجا هستند و اینجا در شهر ویندزور ما به پایان کامل این وضعیت رسیده ایم، امیدوارم که این طور باشد.» «پلیس تلاش می کند که بسیار محتاط باشد، و در رویکرد خود بسیار حساب شده و سنجیده عمل کند تا هیچ کسی آسیب نبیند و باعث ملتهب شدن هر چه بیشتر وضعیت موجود نشوند، اما آنها این وضعیت را پایان خواهند داد.»

امبسدور بریج پر رفت و آمدترین گذرگاه امریکای شمالی است و به دلیل اعتراضاتی که خواستار پایان دادن به تمامی محدودیت های کووید-۱۹ بود به مدت نزدیک به یک هفته بسته بود. با وجود اینکه ازدحام وسایل نقلیه بزرگ در حال حاضر در محل اعتراضات وجود ندارد، اما تظاهرکنندگان علیرغم صدور یک حکم قضایی که خواستار ترک محل توسط آنهاست همچنان از عقب نشینی خودداری می کنند. پلیس ویندزور گفت امبسدور بریج «اواخر امروز» پس از متفرق کردن معترضان بازگشایی خواهد شد

متفرق کردن راننده کامیون‌ها    متفرق کردن راننده کامیون‌ها    متفرق کردن راننده کامیون‌ها    متفرق کردن راننده کامیون‌ها

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا