ایرانجدیدترین اخبار

پلیس در مورد لحظات تکان دهنده راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس در خوزستان توضیح داد

پلیس گفت کلیپ لحظات تکان دهنده راهزنی از مسافران اتوبوس خوزستان مربوط به خردادماه است

پلیس در مورد لحظات تکان دهنده راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس در خوزستان توضیح داد

اتوبوسی که شبانه از اصفهان به سمت آبادان در حرکت بود با زور اسلحه توسط راهزنان متوقف شد و راهزنان تمام طلاهای مسافران این اتوبوس را سرقت کردند.

پلیس اعلام کرد اعضای این باند راهزنی سه نفر بودند و بازداشت شده‌اند. طبق تحقیقات پلیس این افراد دارای چندین سابقه سرقت مسلحانه و به زور بودند که به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت با تلاش شبانه‌روزی پلیس و طی عملیات منسجم پلیسی بلافاصله دو نفر از راهزنان دستگیر شدند و نفر سوم نیز در درگیری با کارآگاهان پلیس استان مجروح شد و تحت درمان است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود که کلیه تجهیزات مورد استفاده راهزنان شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی سیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو و پلاک های جعلی مورد استفاده در این سرقت کشف و ضبط شد.

سردار سید محمد صالحی گفت این کلیپ‌ها توسط افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج ناامنی در سطح استان در فضای مجازی منتشر شده است.

پلیس‌ایران گفت کلیپ لحظات تکان دهنده راهزنی از مسافران اتوبوس خوزستان مربوط به خردادماه است  اتوبوسی که شبانه از اصفهان به سمت آبادان در حرکت بود با زور اسلحه توسط راهزنان متوقف شد و راهزنان تمام طلاهای مسافران این اتوبوس را سرقت کردند. پلیس‌ایران اعلام کرد اعضای این باند راهزنی سه نفر بودند و بازداشت شده‌اند. طبق تحقیقات پلیس این افراد دارای چندین سابقه سرقت مسلحانه و به زور بودند که به تازگی از زندان آزاد شده بودند. فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت با تلاش شبانه‌روزی پلیس و طی عملیات منسجم پلیسی بلافاصله دو نفر از راهزنان دستگیر شدند و نفر سوم نیز در درگیری با کارآگاهان پلیس‌استان مجروح شد و تحت درمان است. فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود که کلیه تجهیزات مورد استفاده راهزنان شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی سیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو و پلاک های جعلی مورد استفاده در این سرقت کشف و ضبط شد. سردار سید محمد صالحی گفت این کلیپ‌ها توسط افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج ناامنی در سطح استان در فضای مجازی منتشر شده است.  پلیس در مورد لحظات تکان دهنده راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس در خوزستان توضیح داد

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا