جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

داریوش کمبل دانش خواننده و بازیگر ایرانی تبار در سن ۴۱ سالگی درگذشت

داریوش کمبل دانش ستاره ایرانی تبار «پاپ آیدل» و عرصه تئاتر در سن ۴۱ سالگی درگذشت

داریوش کمبل دانش خواننده و بازیگر ایرانی تبار در سن ۴۱ سالگی درگذشت

داریوش کمبل دانش خواننده و بازیگر ایرانی تبار که از رئالیتی شوهای بریتانیایی وارد حرفه تئاتر و موسیقی شد در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

خانواده این خواننده گفت که او روز سه شنبه ۱۱ آگوست بدون علائم حیاتی در آپارتمانش در روچستر، مینه‎‌سوتا پیدا شد و مرگ او توسط اداره پزشکی قانونی محلی ثبت شد.

خانواده داریوش دانش گفت «اداره پلیس محلی تایید کرد که هیچ نشانه ای از قصد یا شرایط مشکوک وجود نداشته است.» «دلیل مرگ ناگهانی او در حال حاضر مشخص نیست اما آزمایشات پزشکی قانونی ادامه دارد.»

داریوش کمبل دانش از مادری اسکاتلندی و پدری ایرانی در گلاسکو متولد شد و در سال ۲۰۰۲ در رئالیتی شو «پاپ استارز (Popstars)» ظاهر شد و با ارائه تفسیری پراحساس از آهنگ «عزیزم یک بار دیگر (Baby One More Time)» از بریتنی اسپیرز توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

داریوش کمبل بعداً در همان سال با برنامه تلویزیونی «پاپ آیدل» موفقیت بیشتری کسب کرد؛ «پاپ آیدل» یکی از برنامه های تلویزیونی اوایل کار سایمون کاول (Simon Cowell) و ترکیبی از رئالیتی شو و استعدادیابی بود که هدف آن یافتن یک ستاره خوانندگی جدید بود. داریوش کمبل دانش پس از گرت گیتس (Gareth Gates) و ویل یانگ (Will Young) سوم شد، اما در سال ۲۰۰۲ با تک آهنگ «کوررنگی (Colourblind)» از اولین آلبوم خود «شیرجه زدن (Dive In)» در صدر جدول بریتانیا قرار گرفت.

کمبل دانش در فیلم‌های موزیکال، از جمله «شیکاگو» و «بچه‌ها و عروسک‌ها» به تهیه کنندگی شرکت وست‌اند (West End) به ایفای نقش پرداخت و در اقتباسی از «بر باد رفته» در نقش رت باتلر بازی کرد. این نمایش با بودجه کلان در اپریل ۲۰۰۸ در لندن افتتاح شد اما دو ماه بعد پس از نقدهای ضعیف و فروش پایین بلیط بسته شد.

در سال ۲۰۱۰، داریوش کمبل برنده یک نمایش واقعی دیگر به نام «پاپ استار تا اپرا استار» شد و پس از آن در نمایش «کارمن» در ورزشگاه او-۲ لندن (London’s O2 Arena) برنامه اجرا کرد.

داریوش دانش همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی با فیلم ترسناک ۲۰۱۶ «امپراطوری (“Imperium”)» با بازی دنیل رادکلیف وارد هالیوود شد.

کمپبل دانش در سال ۲۰۱۱ با ناتاشا هنستریج (Natasha Henstridge) بازیگر کانادایی در کالیفرنیا ازدواج کرد. آنها چند سال بعد طلاق گرفتند.

خواننده ایرانی پاپ آیدل  خواننده ایرانی پاپ آیدل  خواننده ایرانی پاپ آیدل

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا