بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا الزامات گواهی واکسیناسیون برای ورود به رستورانها، تئاترها و رویدادها را لغو کرد

از این پس ارائه گواهی واکسیناسیون برای ورود به رستورانها، تئاترها و رویدادها در بریتیش کلمبیا الزامی نیست

بریتیش کلمبیا الزامات گواهی واکسیناسیون برای ورود به رستورانها، تئاترها و رویدادها را لغو کرد

با توجه به لغو مقررات کارت واکسن در بریتیش کلمبیا از این پس برای ورود به رستورانها، سالن های تئاتر و رویدادهای فضای بسته در این استان ارائه گواهینامه واکسیناسیون الزامی نیست.

از ساعت ۱۲:۰۱ بامداد جمعه ارائه کارت واکسن در بریتیش کلمبیا الزامی نخواهد بود مگر اینکه یک کسب و کار شخصی تصمیم بگیرد به استفاده از این کارتها ادامه بدهد. با این حال برای سفرهای تابع قوانین نظارتی فدرال مانند سفر با هواپیما همچنان ممکن است ارائه کارت الزامی باشد.

لغو برنامه کارت واکسن در سایر استان ها بسیار زودتر از بریتیش کلمبیا انجام شد.

انتاریو الزامات خود را در اوایل ماه مارس لغو کرد در حالی که آلبرتا الزامات پاسپورت خود را در فوریه لغو کرده بود. پاسپورت واکسن کبک که بسیار سخت گیرانه‌تر از پاسپورت بریتیش کلمبیا بود و برای دسترسی به فروشگاه های بزرگ خرید کلی و مشروب‌فروشی‌ها الزامی بود، در اواسط مارس به تدریج حذف شد.

اما مقامات بهداشت بریتیش کلمبیا پایان برنامه کارت واکسن در سطح استانی را اوایل این هفته تائید کردند.

علاوه بر این دکتر بانی هنری گزارشی از یک مدلسازی ارائه کرد که نشان می‌داد براساس ردیابی های انجام شده از طریق آزمایش فاضلاب در لاور مینلند (Lower Mainland) افزایش جزئی در موارد کووید-۱۹ وجود دارد.

هنری روز سه‌شنبه گفت که مقامات استان «آگاه هستند» که با افزایش فعالیت‌ها، سفرهای بیشتر و یک واریانت انتقال پذیرتر «احتمالاً به تدریج در طول یک تا دو ماه آینده شاهد افزایش جزئی و سپس دوباره کاهش تدریجی موارد ابتلا خواهیم بود.»

با این حال دکتر هنری گفت که برخی اقدامات از جمله کارت واکسن که به گفته او «در حمایت از مردم برای واکسینه شدن بسیار مؤثر بود، از این پس در تمام اوقات ضروری نیست.»

کسب‌وکارها خود را برای پایان الزامات کارت واکسن آماده می‌کنند و برخی تصمیم دارند سایر اقدامات ایمنی را دوباره به اجرا بگذارند.

ایان توستنسون (Ian Tostenson) از اعضای انجمن رستوران و خدمات غذایی بریتیش کلمبیا گفت «نظافت در سطح بالاتری انجام می‌‍گیرد و از ضدعفونی کننده ها استفاده خواهد شد. بسیاری از رستوران‌ها احتمالاً دوباره به استفاده از منوها برنمی‌گردند و از کدهای QR استفاده خواهند کرد و همچنین تاکید بسیار بیشتری بر استفاده از پاسیوها وجود خواهد داشت.»

توستنسون گفت با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد از بریتیش کلمبیایی‌های واجد شرایط در مقابل کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند، هر فرد باید ریسک‌های موجود برای خود را ارزیابی کند.

توستنسون گفت « احتمال اینکه در بریتیش کلمبیا همزمان با یک فرد واکسینه نشده در رستوران حضور داشته باشید بسیار کم است.»

بریتیش کلمبیا الزامات گواهی واکسیناسیون برای ورود به رستورانها، تئاترها و رویدادها را لغو کرد
بریتیش‌کلمبیا الزام گواهی واکسیناسیون برای رستورانها تئاترها رویدادها را لغو کرد

رستورانهای ونکوور  رویدادهای ونکوور    رستورانهای ونکوور    رویدادهای ونکوور   رستورانهای ونکوور  رویدادهای ونکوور

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا