جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

کبک روز پنجشنبه از شناسایی رقم بی سابقه ۱۴،۱۸۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

کبک با ثبت ۱۴،۱۸۸ مورد جدید کووید-۱۹ همچنان به ثبت رکوردهای جدید موارد ابتلا روزانه ادامه می دهد

کبک روز پنجشنبه از شناسایی رقم بی سابقه ۱۴،۱۸۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

کبک روز پنجشنبه با شناسایی ۱۴،۱۸۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ یک بار دیگر رکورد روزانه جدیدی به ثبت رساند. کبک روز پنجشنبه از شناسایی رقم بی سابقه ۱۴،۱۸۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

فرانسوا لوگو نخست وزیر کبک قرار است ساعت ۵ بعد از ظهر اطلاعیه جدیدی اعلام کند در حالی که اِل‌اِی پرس (La Presse) اشاره کرد که احتمالاً یک منع رفت و آمد شبانه به مدت سه هفته به اجرا گذاشته خواهد شد.

از بهار ۲۰۲۰ تا به حال نتیجه تست ویروس کرونا ۵۸۶،۶۰۷ نفر مثبت شده که از این میان ۴۸۸،۰۳۰ نفر از این بیماری بهبود یافته اند.

از میان موارد جدیدی که روز پنجشنبه گزارش شد تعداد ۱۱،۲۶۲ نفر (۷۵.۸ درصد) هنگام دریافت نتیجه مثبت تست خود هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند، ۲،۳۲۵ نفر (۱۸.۴ درصد) غیر واکسینه بودند یا تنها یک دوز واکسن ظرف کمتر از یک هفته قبل تزریق کرده بودند و ۶۰۲ نفر (۵.۷ درصد) نیز تنها یک دوز واکسن ظرف بیش از دو هفته قبل دریافت کرده بودند.

کبک می گوید ۶،۴۸۲،۳۸۹ نفر با تزریق هر دو دوز کاملاً واکسینه شده اند و ۱،۵۷۲،۷۵۴ نفر نیز غیر واکسینه هستند.

در حال حاضر تعداد ۱،۴۹۷ شیوع فعال کووید-۱۹ در استان وجود دارد و موسسه بهداشت عمومی کبک (INSPQ) تعداد ۸۶،۸۶۶ مورد ابتلا را پایش می کند که [نسبت به روز گذشته] ۸،۶۵۱ مورد افزایش داشته است.

علاوه بر این استان کبک ۹ مورد فوت دیگر ثبت کرد که تعداد کل مرگ و میر از مارس ۲۰۲۰ تا به حال را به ۱۱،۷۱۱ مورد می رساند.

 

نرخ بستری در بیمارستان در حال رسیدن به ۱،۰۰۰ نفر است

 

روز پنجشنبه با پذیرش ۲۲۹ بیمار در بیمارستان و ترخیص ۹۴ نفر تعداد بستری در بیمارستان ۱۳۵ مورد افزایش یافت.

در حال حاضر ۹۳۹ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این میان ۱۳۸ نفر {۱۶ نفر افزایش نسبت به روز قبل} در بخش مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از میان بیماران جدید که در بیمارستان بستری شدند تعداد ۱۲۲ نفر کاملاً واکسینه بودند یا دوز دوم خود را بیش از هفت روز قبل از پذیرش تزریق کرده بودند، ۱۰۲ نفر غیر واکسینه بودند یا یک دوز واکسن را کمتر از دو هفته پیش تزریق کرده بودند و پنج بیمار نیز یک دوز واکسن را بیش از دو هفته پیش دریافت کرده بودند.

کبک روز پنجشنبه از شناسایی رقم بی سابقه 14،188 مورد جدید کووید-19 خبر داد
کبک روز پنجشنبه از شناسایی رقم بی سابقه ۱۴،۱۸۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

ردیابی واریانت ها و واکسن

 

موسسه بهداشت عمومی کبک اعلام کرد که ۱۰ مورد دیگر ابتلا به واریانت دلتا (مجموعاً ۳۲،۸۳۴) و ۱۵۶ مورد ابتلا به واریانت اومیکرون (مجموعاً ۳،۶۷۹) در استان شناسایی کرده است.

متخصصان بهداشت و درمان استانی تعداد ۹۵،۵۳۸ دوز واکسن دیگر شامل ۸۸،۶۵۱ دوز ظرف ۲۴ ساعت گذشته تزریق کرده اند.

از ابتدای آغاز کمپین واکسیناسیون تعداد ۱۴،۹۹۵،۷۸۰ دوز واکسن در کبک تزریق شده است و تعداد ۲۴۹،۳۶۰ شهروند کبکی نیز دوز واکسن خود را خارج از استان دریافت کرده اند.

اخبار مونترال فرانسوا لوگو نخست وزیر اخبار مونترال فرانسوا لوگو نخست وزیر اخبار مونترال  فرانسوا لوگو نخست وزیر  فرانسوا لوگو نخست وزیر
  اخبار مونترال  اخبار مونترال  کمپین واکسیناسیون  کمپین واکسیناسیون         اخبار مونترال  کمپین واکسیناسیون  فرانسوا لوگو نخست وزیر   کمپین واکسیناسیون  کمپین واکسیناسیون  کمپین واکسیناسیون   موارد ابتلا  موارد ابتلا      موارد ابتلا    موارد ابتلا    موارد ابتلا 
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا