جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

کبک از شناسایی ۱۵،۲۹۳ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و افزایش موارد ابتلا فعال به بیش از ۱۰۰،۰۰۰ مورد خبر داد

کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

کبک ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد که تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری از ابتدای پاندمی تا به حال را به ۶۵۱،۳۲۸ نفر می رساند. کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

در حال حاضر ۱۰۳،۷۹۷ مورد ابتلای فعال تائید شده در استان وجود دارد.

مسئولان بهداشت استان علاوه بر این ۱۵ مورد فوت دیگر را نیز تائید کردند که تعداد کل مرگ و میر در کبک را به ۱۱،۷۶۰ نفر می رساند.

تا به امروز ۵۳۳،۷۷۱ نفر از این بیماری بهبود یافته اند.

در تاریخ ۲ ژانویه مجموعاً ۴۷،۳۸۶ نمونه تست گیری تحلیل شد. کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

کبک امروز 15،293 مورد جدید کووید-19 و 15 مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد
کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

بستری در بیمارستان

 

تعداد ۱،۳۹۶ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در حال حاضر در بیمارستان های کبک بستری هستند. از این میان ۱۸۱ نفر در بخش مراقبت ویژه بستری هستند که این رقم ۱۹ مورد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

از میان موارد جدید ابتلا تعداد ۲،۵۹۶ نفر غیر واکسینه هستند یا تنها یک دوز واکسن را ظرف کمتر از ۱۴ روز گذشته تزریق کرده اند؛ ۷۰۰ نفر یک دوز واکسن را ظرف بیش از دو هفته گذشته تزریق کرده اند و ۱۱،۹۹۷ نفر هر دو دوز واکسن خود را ظرف بیش از ۷ روز گذشته دریافت کرده اند.

از میان موارد جدید بستری در بیمارستان تعداد ۱۰۲ نفر غیر واکسینه هستند یا یک دوز واکسن را ظرف کمتر از دو هفته گذشته دریافت کرده اند؛ تعداد ۹ نفر یک دوز واکسن را ظرف بیش از دو هفته گذشته تزریق کرده اند و ۱۷۸ نفر هر دو دوز واکسن خود را ظرف بیش از یک هفته گذشته دریافت کرده اند.

مسئولان بهداشت یادآور شدند که ریسک ابتلا به این بیماری برای افراد غیر واکسینه ۰.۷ برابر بیشتر از افرادی است که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند و ریسک بستری در بیمارستان برای افراد غیر واکسینه ۸.۵ برابر بیشتر از افراد کاملاً واکسینه است.

 

کمپین واکسیناسیون

 

متخصصان بهداشت و درمان کبک ۱۶،۰۷۶ دوز واکسن دیگر در استان تزریق کردند.

تا ۲ ژانویه مجموعاً ۷،۲۷۳،۰۰۴ شهروند کبکی (۸۹ درصد از جمعیت واجد شرایط پنج سال و بزرگتر در استان) اولین دوز واکسن خود را تزریق کرده اند و ۶،۶۶۶،۰۵۵ نفر (۸۲ درصد جمعیت واجد شرایط) هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

از میان افراد واجد شرایط تزریق دوز سوم تعداد ۱،۳۹۰ هزار شهروند کبکی (۱۷ درصد) دوز سوم خود را دریافت کرده اند. کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

کبک امروز 15،293 مورد جدید کووید-19 و 15 مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد
کبک امروز ۱۵،۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۵ مورد فوت دیگر بر اثر این بیماری ثبت کرد

ردیاب واریانت ها

 

طبق اعلام موسسه ملی بهداشت عمومی کبک (INSPQ) تعداد موارد ابتلا به واریانت اومیکرون (B.1.1.529) در حال حاضر ۳،۶۷۹ مورد است و ظرف ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید ابتلا به این واریانت شناسایی نشده است.

تعداد موارد ابتلا به سایر واریانت ها از ابتدای پاندمی تا به حال برابر است با ۴۵،۶۶۵ مورد واریانت آلفا (B.1.1.7)، ۴۶۰ مورد واریانت بتا (B.1.351)، ۶۱۰ مورد واریانت گاما (P.1) و ۳۲،۸۳۴ مورد واریانت دلتا (B.1.167.2).

 

ابتلا به کووید-۱۹ اخبار بهداشت عمومی کبک  مونترال     ابتلا به کووید-۱۹ اخبار بهداشت عمومی کبک مونترال  ابتلا به کووید-۱۹ مونترال اخبار کبک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا