جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

کبک در آخرین گزارش سال ۲۰۲۱ خود از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

کبک همزمان با اجرای منع رفت و آمد شبانه از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

کبک در آخرین گزارش سال ۲۰۲۱ خود از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

در آخرین روز از سال ۲۰۲۱ استان کبک از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد که تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری از ابتدای پاندمی تا به حال را به ۶۰۳،۰۶۸ نفر می رساند.

دولت روز پنجشنبه در پی افزایش پرشتاب نرخ ابتلا در سراسر استان مقررات سخت گیرانه تری شامل ممنوعیت دورهمی های خصوصی، تعطیل کردن رستورانها و نهارخوری ها، عبادتگاه ها و برخی موارد دیگر را به اجرا گذاشت.

مسئولان بهداشت استان علاوه بر این ۱۳ مورد فوت دیگر را نیز تائید کردند که شمار کل مرگ و میر را به ۱۱،۷۲۴ نفر می رساند.

نرخ مثبت شدن تست در کبک در حال حاضر ۳۱.۷ درصد و میانگین متحرک هفت روزه ۱۱،۷۰۶ مورد است.

در حال حاضر ۱،۵۲۲ شیوع فعال بیماری در استان وجود دارد.

در تاریخ ۳۰ دسامبر مجموعاً ۵۵،۴۴۶ نمونه دریافت شده برای تست گیری پردازش شد. کبک در آخرین گزارش سال ۲۰۲۱ خود از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

کبک در آخرین گزارش سال 2021 خود از شناسایی 16،461 مورد جدید کووید-19 خبر داد
کبک در آخرین گزارش سال ۲۰۲۱ خود از شناسایی ۱۶،۴۶۱ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

بستری در بیمارستان ها

 

تعداد کل افراد بستری در بیمارستان های کبک با افزایش ۱۲۴ بیمار بستری در بیمارستان به ۱،۰۶۳ نفر رسید.

از میان افراد بستری شده در بیمارستان ۱۵۱ نفر در بخش مراقبت ویژه بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۳ مورد افزایش داشته است.

از میان موارد جدید ابتلا ۲،۷۱۸ نفر غیر واکسینه هستند یا ظرف کمتر از ۱۴ روز گذشته تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند؛ تعداد ۷۰۴ نفر افرادی هستند که یک دوز واکسن را بیش از دو هفته گذشته تزریق کرده اند و ۱۳،۰۳۹ نفر نیز کسانی هستند که هر دو دوز واکسن را بیش از یک هفته گذشته تزریق کرده اند.

از میان موارد جدید بستری در بیمارستان تعداد ۱۱۰ نفر غیر واکسینه هستند یا تنها یک دوز واکسن را کمتر از دو هفته گذشته تزریق کرده اند؛ چهار نفر کسانی هستند که یک دوز واکسن را بیش از دو هفته قبل تزریق کرده اند و ۱۴۷ نفر نیز شامل کسانی است که هر دو دوز واکسن را بیش از یک هفته گذشته تزریق کرده اند.

مسئولان بهداشت یادآور شدند که ریسک ابتلا برای افرا غیر واکسینه ۰.۸ برابر بیشتر از افرادی است که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند و ریسک بستری شدن آنها در بیمارستان نیز ۱۰.۳ برابر بیشتر از افراد کاملاً واکسینه است.

 

کمپین واکسیناسیون

 

متخصصین بهداشت و درمان کبک ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۸۱،۵۷۳ دوز واکسن در استان تزریق کرده اند.

تا تاریخ ۳۰ دسامبر مجموعاً ۷،۲۷۰،۹۱۹ شهروند کبکی یا ۸۹ درصد از جمعیت واجد شرایط پنج ساله و بزرگتر اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده اند و ۶،۶۶۴،۳۴۰ نفر یا ۸۲ درصد از جمعیت واجد شرایط نیز هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اند.

از میان افراد واجد شرایط دریافت دوز سوم تعداد ۱،۳۴۲،۱۶۵ شهروند کبکی یا ۱۶ درصد جمعیت دوز سوم تقویتی خود را تزریق کرده اند.

مسئولان بهداشت کبک آخرین اطلاعات مربوط به موارد ابتلا به واریانت ها برای ۳۱ دسامبر را منتشر نکرده اند.

 

 

اخبار کانادا    اخبار کانادا      اخبار کانادا        اخبار کانادا      اخبار کانادا        اخبار کانادا      اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا