انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دانشگاه کوئین امتحانات حضوری را به دلیل نگرانی های ناشی از کووید-۱۹ لغو کرد

امتحانات حضوری دانشگاه کوئین به دلیل نگرانی از افزایش موارد کووید-۱۹ در میان دانشجویان حتی الامکان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

دانشگاه کوئین امتحانات حضوری را به دلیل نگرانی های ناشی از کووید-۱۹ لغو کرد

دانشگاه کوئین در کینگستون انتاریو تمامی امتحانات حضوری در ماه جاری را به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ در میان جامعه دانشجویان و هشدار مسئولان بهداشت در مورد انتقال واریانت نگران کننده اومیکرون در شهر لغو می کند. دانشگاه کوئین امتحانات حضوری را به دلیل نگرانی های ناشی از کووید-۱۹ لغو کرد

دانشگاه کوئین امتحانات حضوری را به دلیل نگرانی های ناشی از کووید-19 لغو کرد
دانشگاه کوئین امتحانات حضوری را به دلیل نگرانی های ناشی از کووید-۱۹ لغو کرد

دانشگاه کوئین در بیانیه ای که بعد از ظهر یکشنبه منتشر شد اجرای فوری «لغو ادامه امتحانات حضوری» و انتقال امتحانات به «شیوه برگزاری جایگزین» را اعلام کرد. دانشگاه کوئین گفت این تصمیم را ضمن مشورت با اداره بهداشت عمومی کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون گرفته است.

دانشگاه کوئین گفت «تمام امتحانات حضوری باقی مانده که برای بقیه دوره امتحانات تا ۲۲ دسامبر برنامه ریزی شده است در صورتی که امکان پذیر باشد به شیوه برگزاری جایگزین تغییر خواهند کرد. اگر شیوه برگزاری جایگزین امکان پذیر نباشد در این صورت آزمون مجدداً برای سال نو زمانبندی خواهد شد.» «دانشکده ها و گروه های آموزشی برای اعلام جزییات بیشتر با دانشجویان خود تماس خواهند گرفت.»

امتحانات آنلاین مطابق برنامه پیش خواهد رفت.

هفته گذشته دانشجویان با راه اندازی طوماری از دانشگاه کوئین خواستند که به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ در کینگستون برگزاری امتحانات را به شیوه آنلاین منتقل کند.

دانشگاه کوئین هفته گذشته شیوع بیماری در جامعه دانش جویان را تائید کرد. روز جمعه دانشگاه کوئین از شناسایی ۱۳۵ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ در میان جامعه دانشجویان خبر داد.

از روز دوشنبه کتابخانه و مرکز ورزشی و تفریحی در دانشگاه‌-کوئین کاهش سقف ظرفیت را اجرا خواهند کرد.

اداره بهداشت عمومی کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون آخر هفته ها موارد ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش نمی کند. اما بهداشت عمومی انتاریو روز یکشنبه از ثبت ۱۲۹ مورد ابتلا در منطقه کینگستون خبر داد.

هفته گذشته مسئولان بهداشت یک مورد ابتلا به واریانت اومیکرون در کینگستون را تائید کردند که به مسافرت مربوط نبود. اداره بهداشت روز جمعه تائید کرد که ۱۰۵ مورد مشکوک به واریانت نگران کننده اومیکرون کووید-۱۹ در منطقه وجود دارد و نمونه ها نیز برای تائید بیماری به آزمایشگاه توالی یابی ژنومی ارسال شده اند.

دانشگاه کوئین گفت «اداره بهداشت KFL&A به دلیل شیوع واریانت اومیکرون در منطقه کینگستون به طور جدی از تمامی دانش جویان می خواهد که پیش از اینکه منطقه کینگستون فرونتناک لنکس و ادینگتون را برای تعطیلات زمستانی ترک کنند تست کووید-۱۹ انجام دهند.»

دانشگاه کوئین اعلام کرد دانشجویانی که قصد دارند کینگستون را برای تعطیلات زمستانی ترک کنند پس از اینکه نتیجه منفی تست کووید-۱۹ خود را دریافت کردند و مشخص شد که تماس دارای ریسک بالا محسوب نمی شوند باید «هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کنند.»

 

دستورالعمل جدید قرنطینه شخصی برای ساکنین واکسینه کینگستون

 

روز جمعه اداره بهداشت عمومی کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون به منظور «رسیدگی به موارد تائید اومیکرون و آمار بالای تعداد موارد کووید-۱۹» در منطقه الزامات پیشرفته پیگیری موارد ابتلا و تماس های فردی را برای تمامی موارد مثبت کووید-۱۹ اعلام کرد. دانشگاه کوئین

الزامات جدید به شرح ذیل هستند:

  • تمامی افراد دارای تماس های فردی نزدیک با افراد مبتلا به کووید-۱۹ باید خود را صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون یا نتیجه تست مثبت قبلی به مدت ۱۰ روز از تاریخ آخرین تماس با فرد مبتلا به کووید-۱۹ قرنطینه کنند.

  • صرف نظر از نتیجه تست PCR منفی افراد دارای تماس نزدیک همچنان لازم است که به مدت ۱۰ روز پس از آخرین تماس خود با افراد مبتلا در قرنطینه شخصی باقی بمانند.

  • صرف نظر از داشتن یا نداشتن علائم پس از ۷ روز یک تست PCR را به عنوان تست ترخیص از قرنطینه انجام دهید. اگر تست گیری ۷ روزه را انجام ندادید موظف خواهید بود که قرنطینه شخصی را به مدت ۱۰ روز اضافی یا تا زمانی که نتیجه تست منفی را دریافت می کنید ادامه دهید.

  • اگر یکی از افراد دارای تماس نزدیک (ریسک بالا) با فرد دارای تست مثبت کووید-۱۹ غیر واکسینه باشد، اعضای خانوار او نیز (صرف‌نظر از وضعیت واکسیناسیون) باید تا هنگامی که این فرد نتیجه تست منفی PCR خود را در روز ۷ ام دریافت می کند قرنطینه شخصی را رعایت کنند. دانشگاه کوئین

  • اگر علائم جدید ظاهر شد بلافاصله تست PCR انجام دهید.

دانشجویان در کینگستون انتاریو   دانشجویان در کینگستون انتاریو  کینگستون انتاریو  دانشجویان در کینگستون انتاریو  دانشجویان در کینگستون انتاریو 

اخبار کانادا    خبر کانادا     اخبار کانادا    خبر کانادا    اخبار کانادا    خبر کانادا    اخبار کانادا    خبر کانادا      اخبار کانادا  خبر کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا