انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

یک مأمور پلیس سلطنتی در شمال تورنتو به اتهام قاچاق انسان، جعل اسناد و حیوان آزاری بازداست شد

در جریان تحقیقات در مورد کار اجباری در شمال تورنتو یک مأمور پلیس سلطنتی به قاچاق انسان متهم شد

یک مأمور پلیس سلطنتی در شمال تورنتو به اتهام قاچاق انسان، جعل اسناد و حیوان آزاری بازداست شد

پلیس منطقه ای یورک در پی انجام تحقیقات در مورد کار اجباری، یک مأمور پلیس سلطنتی ۴۴ ساله را به قاچاق انسان متهم کرده است.

پلیس گفت که تحقیقات در ماه اپریل و پس از مراجعه یک قربانی به پلیس و ثبت گزارش آغاز شد. مأموران پلیس یورک گفتند که قربانی که قبلاً در مکزیک زندگی می کرده است، هماهنگ کرده بود تا برای یک فرصت شغلی به کانادا بیاید.

زمانی که قربانی به محل سکونت کارفرمایش در خیابان بی‌ویو (Bayview) در جورجینا، انتاریو رسید، از قرار معلوم توسط کارفرما مجبور شد که در شرایط کاری بسیار بدی که با توافق قبلی مطابقت نداشت، از حیوانات مراقبت کند.

پلیس گفت که متهم، اسرائیل یاحسیف مین مونتر (Israel Yahsif Mane Monter) از شهر جورجینا را در ۳ ماه مه دستگیر کرد و او را به قاچاق انسان، جعل اسناد، حیوان آزاری و داشتن یک وسیله ممنوعه متهم نمود.

پلیس سلطنتی روز سه‌شنبه با انتشار خبری اعلام کرد که از دستگیری مأمور خود مطلع است و اشاره کرد که مین مونتر یکی از اعضای واحد جرایم سازمان‌یافته فراملی شمال تورنتو در پلیس سلطنتی (RCMP) است.

پلیس سلطنتی گفت در ادامه تحقیقات با پلیس منطقه ای یورک همکاری می کنند. پلیس سلطنتی اعلام کرد که مین مونتر همراه با دریافت حقوق از شغل خود معلق شده و تحقیقات داخلی در جریان است و ادامه دارد.

بازرسان پلیس منطقه ای یورک گفتند که معتقدند احتمالاً قربانیان دیگری نیز به بهانه های واهی از مکزیک به کانادا آورده شده باشند. بازرسان پلیس یورک گفتند که از سایر قربانیان احتمالی می خواهند که به پلیس مراجعه کنند.

پلیس گفت «قربانیانی که به دلیل نگرانی از وضعیت مهاجرت تردید دارند، باید بدانند که طبق قوانین کانادا از حق حمایت و محافظت برخوردارند.»

«قاچاق نیروی کار اغلب در شرایطی رخ می دهد که قربانی با وعده شغل، تحصیل یا فرصت های دیگر به کانادا می آید. قاچاقچیان اغلب از خشونت، تهدید، دروغ یا سایر مصادیق اجبار استفاده می‌کنند تا قربانیان را مجبور کنند که در شرایط ناامن و بد در ازای پول کم یا بدون پول، ساعات طولانی کار کنند.»

از قربانیان خواسته می شود با شماره تماس ویژه سازمان کانادایی مبارزه با قاچاق انسان به شماره ۱۰۱۰-۹۰۰-۸۳۳-۱ تماس بگیرند. این شماره تماس به عنوان یک سرویس غیرقضاوتگرانه، محرمانه، چند زبانه و ۲۴ ساعته توصیف شده است که برای متصل کردن قربانیان و بازماندگان قاچاق انسان با خدمات پشتیبانی طولانی مدت استفاده می شود.

پلیس همچنین از هر کسی که اطلاعاتی دارد یا از هر کسی که ممکن است قربانی این پرونده باشد می‌خواهد با بخش مبارزه  با قاچاق انسان به شماره ۸۷۶۵۴۲۳-۸۶۶-۱، داخلی ۶۸۰۰ یا به طور ناشناس با واحد پیشگیری از جرائم (Crime Stoppers) تماس بگیرید.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا