جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

پلتفرم رابین هود در حال تست قابلیت های اپلیکیشن برای محافظت سرمایه‌گذاران از نوسان قیمت است

طبق گزارش‌ها: پلتفرم رابین هود در حال تست قابلیت های اپلیکیشن برای محافظت سرمایه‌گذاران از نوسان قیمت است 

پلتفرم رابین هود در حال تست قابلیت های اپلیکیشن برای محافظت سرمایه‌گذاران از نوسان است

این قابلیت {محافظت از نوسان قیمت} در کدهای نسخه آزمایشی بتا اپلیکیشن آیفون رابین هود کشف شده است. پلتفرم رابین هود در حال تست قابلیت های اپلیکیشن برای محافظت سرمایه‌گذاران از نوسان است

پلتفرم رابین هود در حال تست قابلیت های اپلیکیشن برای محافظت سرمایه‌گذاران از نوسان است
پلتفرم رابین هود درحال تست قابلیت های اپلیکیشن محافظت سرمایه‌گذاران نوسان

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

طبق گزارشی از بلومبرگ، پلتفرم معاملاتی بدون کارمزد رابین هود در حال کار روی برخی از قابلیت های جدید است که به محافظت از کاربران در مقابل نوسان قیمت کریپتو کمک می‌کند.

این گزارش که بر اساس تحلیل استیو موزر (Steve Moser) توسعه‌دهنده برنامه‌های محیط iOS از کد جدید اضافه‌شده به نسخه آزمایشی بتا اپلیکیشن آیفون رابین هود تهیه ‌شده است مدعی است که رابین هود در حال‌ توسعه قابلیت های جدیدی به نام «محافظت از نوسان قیمت» است که هدف آن کاهش تأثیر نوسان قیمت برای کاربران اپلیکیشن است.

طبق این گزارش این کد شامل پیامی است که می‌گوید: «ما ممکن است به‌منظور محافظت از سفارش‌های شما در مقابل نوسان قیمت گاهی اوقات سفارش‌های دوره‌ای شما را نادیده بگیریم یا کمتر از مقدار انتخابی شما خرید کنیم.»

سخنگوی رابین هود از ارائه توضیح یا اظهارنظر در مورد قابلیت احتمالی جدید خودداری کرد.

علاوه بر این رابین هود در حال تست گزینه‌ای به نام «رند کردن سرمایه‌گذاری‌ها» است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با «پول خرد باقیمانده» سهام‌ مشخصی را خریداری کنند. مشخص نیست که آیا منبع این پول از خریدهای رند شده کارت‌های نقدی و اعتباری است که توسط رقبایی همچون آکرون (Acorn) نیز انجام می‌شود یا خیر.

پلتفرم رابین هود که این هفته سهام خود را به‌طور عمومی عرضه خواهد کرد، در ماه می در طول جهش قیمت داج کوین دچار مشکلاتی در ارتباط با ازکارافتادن جزئی اپلیکیشن شد که به انتقادها و از بین رفتن اطمینان کاربران و همین‌طور سازمان‌های تنظیم مقررات منجر گردید.

کریپتو به‌طور فزاینده‌ای به بخش مهمی از مدل کسب‌وکار رابین هود تبدیل‌شده و این در حالی است که تقریباً ۱۷% از درآمدهای سه‌ماهه اول این پلتفرم با ۳% افزایش نسبت به سه‌ماهه اول سال گذشته، حاصل تراکنش‌های کریپتو بوده است.

ولاد تینِف (Vlad Tenev) مدیرعامل رابین هود هفته گذشته در یک ارائه مجازی روند کاری برای سرمایه‌گذاران گفت که توسعه و بهبود بسته‌های پیشنهادی کریپتو این شرکت و امنیت اپلیکیشن {که رابین‌هود اخیراً به خاطر آن جریمه شده بود} در اولویت قرار دارد. 

اخبار کریپتو        اخبار کریپتو            اخبار کریپتو            اخبار کریپتو

کارمزد رابین هود    مدیرعامل رابین هود      کارمزد رابین هود    مدیرعامل رابین هود     کارمزد رابین هود

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا