جدیدترین اخبارجهان

وزیر امور خارجه ترکیه گفت این کشور از ورود الیگارش های روسیه استقبال میکند

چاووش اغلو وزیر خارجه ترکیه گفت الیگارش های روسیه می توانند با رعایت قوانین بین المللی در ترکیه تجارت کنند

وزیر امور خارجه ترکیه گفت این کشور از ورود الیگارش های روسیه استقبال می کند

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز شنبه گفت که از ورود الیگارش های روسیه در ترکیه استقبال می‌شود اما برای انجام هر گونه کسب و کاری باید از قوانین بین المللی پیروی کنند.

وزیر امور خارجه ترکیه گفت این کشور از ورود الیگارش های روسیه استقبال می کند
وزیر امور خارجه ترکیه گفت این کشور از ورود الیگارش های روسیه استقبال می کند

ترکیه به شدت از حمله روسیه به اوکراین انتقاد کرده اما براساس اصول سیاسی خود با تحریم‌های اعمال شده توسط متحدان خود در ناتو مخالف است.

مولود چاووش اوغلو در پاسخ به سوالی در کنفرانس بین المللی همایش دوحه (Doha Forum) گفت «الیگارش های روسیه یا هر شهروند روس اگر بخواهند، مسلما می توانند از ترکیه بازدید کند.»

مولود چاووش اوغلو در ادامه گفت «اگر منظور شما این است که آیا این الیگارش ها می توانند در ترکیه تجارتی انجام دهند، در این صورت مسلما اگر قانونی باشد و خلاف قوانین بین‌المللی نباشد، این امکان را درنظر خواهم گرفت.» وی افزود «اگر خلاف قوانین بین المللی باشد، در این صورت داستان دیگری است.»

دو قایق تفریحی بزرگ مرتبط با رومن آبراموویچ (Roman Abramovich) میلیاردر روسی در تفرجگاه‌های ترکیه پهلو گرفته‌اند.

دولت ‌های غربی در تلاش برای منزوی کردن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و متحدانش به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین، آبراموویچ و چندین الیگارش دیگر روسیه را هدف تحریم ‌ها قرار داده‌اند.

دو قایق تفریحی بزرگ مرتبط با رومن آبراموویچ (Roman Abramovich) میلیاردر روسی در تفرجگاه‌های ترکیه پهلو گرفته‌اند.  دولت ‌های غربی در تلاش برای منزوی کردن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و متحدانش به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین، آبراموویچ و چندین الیگارش دیگر روسیه را هدف تحریم ‌ها قرار داده‌اند. قوانین بین‌المللی ترکیه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا