جدیدترین اخبارجهان

پوتین، رئیس جمهور روسیه از عملیات نظامی در اوکراین خبر داد

پوتین اجرای یک عملیات نظامی در اوکراین را اعلام کرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از عملیات نظامی در اوکراین خبر داد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که یک عملیات نظامی در اوکراین انجام می شود و مدعی شد هدف از این عملیات محافظت از غیرنظامیان است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از عملیات نظامی در اوکراین خبر داد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از عملیات نظامی در اوکراین خبر داد

رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که این اقدام در پاسخ به تهدیدها از جانب اوکراین انجام می شود. پوتین اضافه کرد که هدف روسیه اشغال اوکراین نیست. پوتین گفت که مسئولیت خونریزی به گردن «رژیم» اوکراینی است.

ولادیمیر پوتین به سایر کشورها هشدار داد که هر گونه تلاش برای مداخله در اقدام روسیه به «عواقبی منجر خواهد شد که هرگز به چشم ندیده اند.»

پوتین، ایالات متحده و کشورهای متحد امریکا را به نادیده گرفتن مطالبات روسیه برای متوقف کردن اوکراین از پیوستن به ناتو و ارائه ضمانت های امنیتی به مسکو متهم کرد. پوتین گفت که هدف از عملیات نظامی روسیه تضمین «غیرنظامی سازی [تقلیل و تخریب نیروی نظامی]» در اوکراین است.

پوتین گفت نیروهای نظامی اوکراین که سلاح خود را زمین بگذارند قادر خواهند بود که به طور ایمن منطقه جنگی را ترک کنند.

کاخ سفید هنوز واکنشی نسبت به اظهارات پوتین نشان نداده است اما مقامات ایالات متحده آمریکا به طور مکرر وعده داده اند که به تلافی هر گونه تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین تحریم های سنگینی علیه اقتصاد روسیه و متحدان پوتین وضع کنند.

پوتین، ایالات متحده و کشورهای متحد امریکا را به نادیده گرفتن مطالبات روسیه برای متوقف کردن اوکراین از پیوستن به ناتو و ارائه ضمانت های امنیتی به مسکو متهم کرد. پوتین گفت که هدف از عملیات نظامی روسیه تضمین «غیرنظامی سازی [تقلیل و تخریب نیروی نظامی]» در اوکراین است. پوتین گفت نیروهای نظامی اوکراین که سلاح خود را زمین بگذارند قادر خواهند بود که به طور ایمن منطقه جنگی را ترک کنند. کاخ سفید هنوز واکنشی نسبت به اظهارات پوتین نشان نداده است اما مقامات ایالات متحده آمریکا به طور مکرر وعده داده اند که به تلافی هر گونه تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین تحریم های سنگینی علیه اقتصاد روسیه و متحدان پوتین وضع کنند. حمله به اوکراین حمله به اوکراین حمله به اوکراین حمله به اوکراین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا