جدیدترین اخبارجهانفرهنگ و هنر

شان پن گفت «اوکراین در این جنگ پیروز خواهد شد»

شان پن گفت هیچ شکی ندارم که اوکراین در این جنگ پیروز خواهد شد

شان پن گفت «اوکراین در این جنگ پیروز خواهد شد»

شان پن (Sean Penn) بازیگر و فیلمساز آمریکایی امروز در گفتگو با جیم آکوستا از خبرنگاران سی ان ان (CNN) در ورشو پایتخت لهستان پیش بینی کرد که اوکراین «در این مبارزه پیروز خواهد شد.»

شان پن گفت «اوکراین در این جنگ پیروز خواهد شد»
شان پن گفت «اوکراین در این جنگ پیروز خواهد شد»

شان پن که بنا بر گزارش‌ها هنگام آغاز تهاجم روسیه در حال کار بر روی یک مستند در اوکراین بود گفت «در ذهن من جای هیچ شکی نیست. و سوالی که مطرح خواهد بود این است که وقتی آنها پیروز شدند ما کجا خواهیم بود.»

شان‌پن که پس از زلزله سال ۲۰۱۰ در هائیتی، موسسه خیریه «تلاش های امداد سازمان یافته توسط جامعه (CORE)» را تأسیس کرد، گفت که با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرده و از «شجاعت و اتحاد فوق‌العاده» این کشور تمجید کرد.

او درباره رئیس جمهور اوکراین گفت «آنچه که می‌خواهم بگویم این است که نمی‌توانم تصور کنم هیچ انسانی کاملاً آگاه بوده باشد که برای چنین لحظه ای به دنیا آمده‌ است تا اینکه این لحظه اتفاق می‌افتد.»

شان‌پن همچنین گفت که امیدوار است آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، بحران اوکراین را در هنگام اجرای مراسم اسکار فردا احتمالا با فراهم کردن فرصت سخنرانی برای زلنسکی از طریق یک لینک ویدئویی به رسمیت بشناسد.

پن گفت «بزرگترین کاری که آکادمی فیلم می تواند انجام دهد این است که این فرصت را به او بدهد که با همه ما صحبت کند.»

شان‌پن همچنین گفت که امیدوار است آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، بحران اوکراین را در هنگام اجرای مراسم اسکار فردا احتمالا با فراهم کردن فرصت سخنرانی برای زلنسکی از طریق یک لینک ویدئویی به رسمیت بشناسد. پن گفت «بزرگترین کاری که آکادمی فیلم می تواند انجام دهد این است که این فرصت را به او بدهد که با همه ما صحبت کند.»  پیش بینی جنگ اوکراین    پیش بینی جنگ اوکراین پیش بینی جنگ اوکراین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا