انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کارکنان سرویس انتاریو در میان ۲۸ نفر از متهمان باندهای سرقت خودرو بودند که توسط پلیس بازداشت شدند 

تعدادی از کارکنان سرویس انتاریو به جرم همکاری و عضویت در سه گروه خلافکار سرقت خودرو متهم شدند

کارکنان سرویس انتاریو در میان ۲۸ نفر از متهمان باندهای سرقت خودرو بودند که توسط پلیس بازداشت شدند 

پلیس گفت در جریان انهدام سه گروه خلافکار سرقت خودرو که در انتاریو و سسکچوان فعالیت می کردند بیش از ۲۰۰ خودرو سرقتی کشف شد و ۲۸ نفر شامل تعداد اعلام نشده ای از کارکنان (سرویس انتاریو) اداره خدمات انتاریو متهم شدند.

طبق گفته پلیس استانی انتاریو این تحقیقات ۲۲ ماهه به نام پروژه مایرا (Project MYRA) در سپتامبر ۲۰۲۰ پس از آن آغاز شد که پلیس یک شبکه سرقت خودرو را که می گوید شماره شناسایی (VIN) خودروهای سرقتی را به منظور فروش آنها دستکاری می‌کردند، کشف کرد.

پلیس می گوید این سرقت ها عمدتا در انتاریو رخ داده است.

پلیس می گوید در نتیجه این تحقیقات ۲۱۵ وسیله نقلیه را که طبق گفته پلیس بیش از ۱۲ میلیون دلار ارزش دارند، کشف کرده است. به گفته کارآگاهان حدود ۳۷ درصد از خودروهای کشف شده اَکورا یا هوندا بودند.

پلیس گفت در مجموع ۲۸ نفر از جمله کارمندان سرویس (اداره خدمات) انتاریو متهم شدند.

پلیس ادعا می کند که کارمندان سرویس انتاریو در «ثبت غیرقانونی وسایل نقلیه سرقت شده» کمک کرده اند. مقامات نگفتند که چه تعداد از کارمندان اداره خدمات انتاریو در این فعالیت ها نقش داشتند.

از میان متهمان، ۲۶ نفر اهل انتاریو و دو نفر از سسکچوان هستند.

کارکنان سرویس انتاریو در میان 28 نفر از متهمان باندهای سرقت خودرو بودند که توسط پلیس بازداشت شدند 
کارکنان سرویس انتاریو در میان ۲۸ نفر از متهمان باندهای سرقت خودرو بودند که توسط پلیس بازداشت شدند

سن متهمان بین ۲۷ تا ۵۹ سال است و عمدتاً ساکنان منطقه تورنتو بزرگ هستند، اما برخی از متهمان نیز ساکن استونی کریک، کیچنر، کالدون، بردفورد و گریون هرست بودند.

در مجموع، بیش از ۲۴۰ اتهام در ارتباط با جرائم مختلف شامل استفاده از سند جعلی، قاچاق اموال به دست آمده از طریق غیرقانونی، کلاهبرداری بیش از ۵۰۰۰ دلار، داشتن سلاح برای اهداف خطرناک و خیانت در امانت طرح شد.

پلیس اعلام کرد که در مجموع ۴۴ حکم بازرسی در طول تحقیقات به اجرا درآمد که منجر به کشف و ضبط ۶ قبضه سلاح گرم، ۲۳۰ گرم ماده مشکوک به فنتانیل، ۱،۸۴۰ گرم ماده مشکوک به کوکائین، ۷۷ کیلوگرم ماریجوانا، ۱۵۰ گرم ماده مشکوک به روغن حشیش و ۱۱۰ گرم ماده مشکوک به سیلوسایبین شد.

کارآگاهان پلیس گفتند که علاوه بر این ۱۶۰،۰۰۰ دلارپول نقد و ۸،۴۰۰ دلار به ارز ایالات متحده کشف و ضبط کردند. دو دستگاه پول شمار و دو دستگاه لیزر مارکر نیز کشف شد.

پلیس استان انتاریو گفت که تحقیقات مشترک منجر به انهدام سه گروه خلافکار شد که متهم هستند در دستکاری متقلبانه اسناد و فروش وسایل نقلیه دزدیده شده دست داشته اند.

پلیس گفت که اولین گروه خلافکار در منطقه پیل مستقر بود و مسئول تغییر شماره شناسایی (VIN) خودروهای سرقتی در انتاریو و سپس فروش مجدد آنها بود.

طبق گفته پلیس دومین گروه خلافکار در منطقه دورهام و تورنتو مستقر بود. این شبکه متهم است که خودروهای سرقتی را به طور جعلی در سسکچوان ثبت کرده، اسناد خودروهای جعلی را به انتاریو منتقل نموده، خودروها را ثبت و مجدداً به افراد مختلف می فروخته است. پلیس می گوید این گروه های خلافکار خودروهای سرقتی را به شبکه های مجرمانه دیگری نیز می فروخته اند.

پلیس گفت که سومین باند سرقت خودرو در منطقه یورک مستقر بود و در درجه اول با وسایل نقلیه سرقتی گران قیمت سروکار داشتند.

سرقت خودرو در سسکچوان  سرقت خودرو در سسکچوان

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا