جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

پرونده ادعای تعرض جنسی علیه اسنوپ داگ مختومه شد

شاکی ادعای تعرض جنسی علیه اسنوپ داگ را پس گرفت

پرونده ادعای تعرض جنسی علیه اسنوپ داگ مختومه شد

یک ادعای تعرض جنسی که توسط زن ناشناسی علیه اسنوپ داگ، رپر آمریکایی مطرح شده بود این هفته پس گرفته شد.

پرونده ادعای تعرض جنسی علیه اسنوپ داگ مختومه شد
پرونده ادعای تعرض جنسی علیه اسنوپ داگ مختومه شد

این دادخواست حقوقی که روز چهارشنبه مختومه شد، اسنوپ_داگ خواننده ۵۰ ساله را به تعرض جنسی و ضرب و جرح علیه یک زن ناشناس که با عنوان جین دو (Jane Doe) مورد اشاره قرار گرفته متهم می کرد.

اسناد دادگاه این زن را به عنوان یک رقاص، مدل، مجری و بازیگر معرفی می کند که در گذشته با اسنوپ داگ همکاری می کرده است. با این حال این خواننده اعلام کرد که این زن هرگز برای او کار نکرده است.

اسناد ارائه شده به دادگاه علاوه بر این مدعی بود که این حادثه پس از اینکه شاکی در سال ۲۰۱۳ در یکی از کنسرت های اسنوپ داگ شرکت کرده بود، اتفاق افتاده است.

طبق این دعوی حقوقی جین دو مدعی است هنگامی که حالش خوب نبوده اسنوپ داگ بی اجازه وارد اتاق محل حضور او شده و او را مجبور به انجام سکس دهانی کرده است.

جین دو در اسناد ارائه شده به دادگاه گفته است که به دلیل قدرت و نفوذ این خواننده در صنعت موسیقی از سوی او «تحت فشار قرار گرفته است.»

سخنگوی اسنوپ‌داگ در فوریه گفت که این ادعاها «بی اساس» هستند. سخنگوی اسنوپ داگ علاوه بر این «هرگونه برخورد جنسی» با شاکی را رد کرد.

اتهامات مطرح شده علیه سایر طرفین ذکر شده در دادخواست از جمله شرکت تجاری متعلق به اسنوپ‌داگ نیز با مختومه شدن داوطلبانه این دادخواست رفع شد.

وکیل اسنوپ‌داگ در بیانیه ای به رویترز گفت «جای تعجب نیست که شاکی شکایت خود علیه خوانده را مختومه کرد. شکایت او مملو از نقص و اتهامات کاذب بود.»

مت فینکلبرگ (Matt Finkelberg) وکیل جین دو تا کنون به طور علنی در مورد دلیل مختومه کردن پرونده واکنشی نشان نداده است.

این شکایت در ماه فوریه درست چند روز قبل از اینکه اسنوپ‌داگ [که نام اصلی او کالوین برادوس است] در نمایش بین دو نیمه بازی سوپربول ۲۰۲۲ برنامه اجرا کند، ثبت شد.

این خواننده رپ با چندین نوازنده دیگر از جمله دکتر دری (Dr. Dre) ، امینم (Eminem) و مری جی. بیگل (Mary J. Blige) برنامه اجرا کرده است. اسنوپ بیشتر برای آهنگ‌های «جین و جویس (Gin & Juice)، ۱۹۹۳» و «رهایش کن، انگار داغ است (Drop It Like It’s Hot)، ۲۰۰۴» شناخته می‌شود.

 

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا