جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ چشم‌انتظار افزایش ۲۰ درصدی است

شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ چشم‌انتظار افزایش ۲۰ درصدی است

شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ چشم‌انتظار افزایش ۲۰ درصدی است

  • قیمت شیبا اینو در حال پرسه زدن در بالاتر از کف حمایتی سرنوشت‌ساز ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰$ است.

  • قیمت شیب SHIB ممکن است به دلیل افزوده شدن سه جفت تبادل ارزی جدید به صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ رالی افزایشی تا ۲۰% را آغاز کند.

  • عدم موفقیت در بازپس‌گیری سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۶۲۵$ پس از شکست کاهشی قیمت نظریه بازار گاوی را بی‌اعتبار می‌سازد. شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

قیمت شیبا اینو تقریباً تمام افزایش‌های به‌دست‌آمده در ۶ جولای را از دست داد، اما معامله گران بازار گاوی به نجات شیبا اینو شتافتند. در حال حاضر SHIB بین دو سطح سرنوشت‌ساز معامله می‌شود و در تلاش برای رسیدن به سطوح قیمت بالاتر است.

 

شیباسواپ سه جفت مبادلاتی جدید اضافه می‌کند

 

شیبا اینو اضافه شدن سه جفت ارزی مبادلاتی ETH-USDT، LEASH-BONE و SHIB-BONE به صرافی غیرمتمرکز (DEX) شیباسواپ را اعلام کرد. اضافه شدن این سه جفت مبادلاتی در حالی صورت می‌گیرد که توسعه‌دهندگان این کریپتوکارنسی طرح سگ اخیراً صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ را در ۶ جولای راه‌اندازی کردند که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت.

اگرچه حرکات قیمت این سکه رمزنگاری ناشی از هیجانات پیرامونی آن است بااین‌حال راه‌اندازی شیباسواپ موجب تحریک بازار برای افزایش قیمت نشد.

به‌هرروی این صرافی غیرمتمرکز ۱.۲ تریلیارد دلار ارزش قفل‌شده (TVL) در خود جای‌داده است که از علاقه طرفداران این سکه رمزنگاری طرح سگ حکایت دارد.

اگرچه اضافه شدن جفت‌های مبادلاتی جدید تنها به جذب سرمایه بیشتر در صرافی کمک می‌کند بااین‌حال می‌تواند موجب افزایش ارزش در فاندامنتال‌های (ارزش‌های ذاتی) شیبا اینو شود.

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد جریان عظیم سرمایه و علاقه به این توکن یک عامل دوبعدی باشد که شامل میم‌کوین و ممیزی است. اکانت توییتر رسمی شیبا اینو در توییتی اعلام کرد که یک گزارش ممیزی کامل برای راه‌اندازی اخیر صرافی غیرمتمرکز شیبا اینو انجام شده است.

از آنجا که اغلب پروژه‌های DeFi هدف حمله هکرها قرار گرفته و مورد سوءاستفاده واقع‌شده‌اند، اجرای ممیزی به اعتبار راه‌اندازی شیباسواپ اضافه می‌کند که به‌نوبه خود می‌تواند ۱.۲ تریلیارد دلار ارزش قفل‌شده را توضیح دهد.

 

قیمت SHIB در حال پرسه زدن در بالاتر از سطوح سرنوشت‌ساز است

 

شیبا اینو در پی تلاش دیگری برای نفوذ به مانع مقاومتی ۰.۰۰۰۰۰۸۱۱$ در حال حاضر باقیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۰۳$ معامله می‌شود. پس از دو بار بازگشت افزایشی قیمت از سطح ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰$ در طول پنج روز گذشته تلاش اخیر به‌خصوص با در نظر گرفتن صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ و پیشرفت آن می‌توانست به نتایج مثمر ثمری منجر شود.

با فرض اینکه قیمت SHIB به نزدیک‌ترین سطح مقاومت قیمت ناشی از عرضه نفوذ کند در این صورت سرمایه‌گذاران باید واکنش‌ها در ۰.۰۰۰۰۰۸۷۰$ که متناظر با سطح اصلاح قیمت فیبوناچی ۵۰% است را تحت نظر بگیرند. شکست افزایشی قیمت به بالاتر از این سطح راه را برای یک تست دوباره محتمل‌ترین ناحیه بازگشتی بازار در دامنه ۰.۰۰۰۰۰۹۵۴$ تا ۰.۰۰۰۰۱۰۷۰$ هموار می‌کند.

بنابراین یک نوسانان صعودی از ۰.۰۰۰۰۰۸۰۳$ به ۰.۰۰۰۰۰۹۵۴$ به معنای ۲۰% پیشروی قیمت است. در برخی شرایط شیبا اینو ممکن است موفق به لمس سطح اصلاح قیمت ۷۰.۵% فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۱۰۱۰$ شود.

شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ چشم‌انتظار افزایش 20 درصدی است
شیبا اینو با افزوده شدن سه جفت مبادلاتی جدید به شیباسواپ افزایش ۲۰ درصدی است

درعین‌حال که روایت نوسانات صعودی منطقی به نظر می‌رسد بااین‌وجود چنین روایتی بر این فرض استوار است که قیمت شیبا اینو به سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۱۱$ نفوذ می‌کند. عدم موفقیت SHIB در افزایش به بالاتر از این مانع مقاومتی سیگنالی خواهد بود از فشار ضعیف برای خرید.

در چنین وضعیتی فعالان بازار می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت این میم‌کوین ۱۳% ریزش کند و نزدیک‌ترین سطح حمایت قیمت در ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰$ را لمس کند. بااین‌حال شکست کاهشی قیمت در سطح مانع حمایتی ناشی از تقاضا ۰.۰۰۰۰۰۶۲۵$ موجب بی‌اعتبار شدن سناریو بازار گاوی خواهد شد.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد در این صورت قیمت شیبا اینو ممکن است محدوده پایین‌تر در ۰.۰۰۰۰۰۵۱۸$ را دوباره تست کند.

 

اخبار کریپتو            اخبار کریپتو                  اخبار کریپتو            اخبار کریپتو

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا