انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سه نوجوان کشته شده در تصادف روز شنبه در برمپتون خواهر و برادر بودند

سه خواهر و برادر نوجوان کشته شده در حادثه تصادف آتشین خودرو در برمپتون توسط خانواده شناسایی شدند

سه نوجوان کشته شده در تصادف روز شنبه در برمپتون خواهر و برادر بودند

سه نوجوانی که روز شنبه در تصادف اتومبیل برمپتون کشته شدند، خواهر و برادر بودند. پلیس پیل صبح دوشنبه رابطه قربانیان را تایید کرد.

سه نوجوان کشته شده در تصادف روز شنبه در برمپتون خواهر و برادر بودند
سه نوجوان کشته شده در تصادف روز شنبه در برمپتون خواهر و برادر بودند

نیروهای اورژانس کمی بعد از ساعت ۲ بامداد در ارتباط با گزارش تصادف یک وسیله نقلیه (تکی) به خیابان المویل (Elmvale) و کانستوگا درایو (Conestoga) فراخوانده شدند.

پلیس اعلام کرد که یک خودرو با درختی در منطقه برخورد کرد و آتش گرفت. پس از اطفای حریق، سه نفر از سرنشینان خودرو شناسایی و درگذشت آنها در محل حادثه اعلام شد.

هویت این خواهر و برادران توسط عمویشان المان بلک‌من (Alman Blackman) با نام تیرزاه (Tirzah) 19 ساله، جودا (Judah) 17 ساله و فرائوه بلکمن (Pharaoh) 16 ساله به سی تی وی نیوز تورنتو اعلام شد.

بلک‌من، عموی قربانیان گفت «همه آنها قلبهای پاکی داشتند. هر کسی که آنها را می شناسد همین را به شما خواهد گفت: همه آنها قلب های پاکی داشتند.» «واقعا ناراحت کننده است که آنها فرصت پیدا نکردند تا اشتباهاتی که همه ما مرتکب شده ایم را انجام دهند. هر کسی داستانی دارد، نوجوان‌ها، کارهای بی پروا و بی‌ملاحظه‌‌ای انجام دادند؛ واقعا ناراحت کننده است که آنها فرصت [زندگی] و اشتباهاتی که همه مرتکب شده ایم را پیدا نکردند.»

بلک‌من اضافه کرد که مادر قربانیان و همچنین سایر خواهران و برادران جان باختگان از این فقدان در حال فروپاشی هستند. بلک‌من گفت «همه غمگین هستند و هیچ کسی حال خوبی ندارد.»

پلیس بر این باور است که هوندا سیویک سفید رنگ قبل از تصادف در حال حرکت به سمت جنوب بوده و به دلیل نامعلومی از جاده خارج شده است.

قسمت جلویی خودرو پس از برخورد صدمات قابل توجهی متحمل شد و مقدار زیادی آوار در اطراف محل تصادف پراکنده شده بود.

ساکنان اطراف که در محل حادثه با خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) صحبت کردند گفتند که در نیمه شب با صدای بلندی از خواب بیدار شدند.

افرادی که خود را به عنوان خانواده و دوستان قربانیان معرفی کردند، در ساعات پس از تصادف دسته گل و یک خرس عروسکی را در محل تصادف قرار دادند.

تحقیقات به هدایت اداره تصادف های بزرگ پلیس منطقه پیل در حال انجام است.

یک صفحه گوفاندمی (GoFundMe page) برای جمع آوری ۲۵،۰۰۰ دلار برای خانواده قربانیان راه اندازی شده است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا