انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش ۴۰ سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه

هشدار طوفان برف شدید و بارش ۴۰ سانتیمتر برف برای جنوب انتاریو صادر شد؛ جزییات مرتبط در ادامه مطلب ارائه شده است

هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش ۴۰ سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه

هشدارهایی در مورد طوفان برف و وزش بادهای شدید زمستانی که از امشب می تواند موجب بارش تا ۴۰ سانتیمتر برف در بخش هایی از جنوب انتاریو شود صادر شده است.

سازمان محیط زیست کانادا صبح یکشنبه در آستانه ورود یک سامانه کم فشار جوی که «به میزان قابل ملاحظه ای رفت و آمدهای صبح دوشنبه را تحت تاثیر قرار خواهد داد» برای اغلب بخش های جنوب انتاریو هشدارهای طوفان زمستانی صادر کرد.

پیش بینی می شود که بارش برف از ساعات پایانی شب یکشنبه آغاز شود و تا صبح دوشنبه ادامه پیدا کند. سازمان محیط زیست کانادا گفت که اوج نرخ بارش برف به میزان ۲ تا ۵ سانتیمتر در هر ساعت احتمالا در صبح دوشنبه اتفاق خواهد افتاد.

پیش بینی می شود مناطقی مانند نیاگارا فالز، سن کاترین، وِلند، گریمزبی، کینگستون، اتاوا، پیتربرو، بروک ویل، توئید و کورنوال شاهد بارش ۲۵ تا ۴۰ سانتیمتر برف باشند.

پیش بینی می شود در تورنتو انباشت برف به ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر برسد. هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش ۴۰ سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه

برای مناطقی شامل پیکرینگ، اشاوا، منطقه دورهام، اوکسبریج، بیوِرتون، وان، ریچموندهیل، مارکهام نیز بارش مقدار مشابهی برف پیش بینی می شود. در عین حال برای مناطقی شامل اورنج ویل، کیچنر، و گوئلف بارش مقدار کمتری برف در حدود ۵ تا ۱۵ سانتیمتر پیش بینی می شود.

به رانندگان هشدار داده می شود که انباشت سریع برف در طول اوج طوفان باعث دشوار شدن رفت و آمد خواهد شد.

سازمان محیط زیست کانادا گفت «احتمال کولاک برف محلی نیز همراه با وزش بادهای سنگین شمالی و شمال غربی در بعد از ظهر و شب دوشنبه وجود دارد.»

دوشنبه اولین روزی است که قرار است دانش آموزان انتاریویی به یادگیری حضوری در مدارس سراسر انتاریو بازگردند.

در صورت لغو حرکت اتوبوس مدارس به دلیل طوفان، سی تی وی نیوز تورنتو (CTVNewsToronto.ca) فهرست کامل مسیرهای لغو شده را در صبح دوشنبه منتشر خواهد کرد.

پیش بینی می شود که بارش برف تا شب دوشنبه و پیش از بازگشت آب و هوای آفتابی در روز سه شنبه ادامه پیدا کند. هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش ۴۰ سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه

هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش 40 سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه
هشدار طوفان برف شدید در جنوب انتاریو : بارش ۴۰ سانتیمتر برف و احتمال بوران و راهبندان در صبح دوشنبه

زمستان تورنتو کانادا        زمستان تورنتو کانادا          زمستان تورنتو کانادا          زمستان تورنتو کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا