انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

برخی از دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند

تعدادی از دانشگاه های انتاریو آغاز کلاس های حضوری ترم زمستانی را با توجه به شیوع سریع اومیکرون به تعویق انداختند

دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند

برخی از دانشگاه های انتاریو شروع کلاس های حضوری که برای اواسط ژانویه برنامه ریزی شده بود را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اثر شیوع واریانت اومیکرون به تعویق می اندازند.

رئیس دانشگاه یورک (York University) گفت که این دانشگاه برای برنامه های ترم زمستانی که شامل برگزاری اکثر کلاسها به صورت حضوری و از سرگیری اغلب فعالیت های داخل پردیس دانشگاه در سال نو بود «اصلاحات جزئی» انجام می دهد.

رئیس دانشگاه یورک گفت ترم زمستانی از ۱۹ ژانویه آغاز می شود اما برگزاری درس های حضوری و اغلب فعالیت های داخل پردیس دانشگاهی اکنون قرار است از ۲۴ ژانویه آغاز شود.

روندا لنتو (Rhonda Lento) روز سه شنبه در نامه ای به دانشجویان گفت «با توجه به دستورالعمل صادر شده توسط دولت انتاریو و کاهش فعالیت ها در پردیس دانشگاه به دلیل به پایان رسیدن کلاسها دانشگاه یورک از همین لحظه مشارکت حضوری در پردیس را به افرادی که لازم است ترم تحصیلی خود را به پایان برسانند محدود می کند.» «از آغاز ترم تحصیلی تا ۲۳ ژانویه تمامی کلاس ها در قالب آموزش از راه دور برگزار خواهند شد مگر اینکه ارائه حضوری کلاس ها ضروری باشد.»

رئیس دانشگاه یورک اضافه کرد که مراسم مربوط به تعطیلات سال نو و جلسات حضوری برنامه ریزی شده برای این ماه نیز لغو می‌شوند یا به‌صورت آنلاین برگزار می شوند.

دانشگاه مک ‌مستر (McMaster University) در همیلتون نیز به دانشجویان خود اطلاع داد که ترم زمستانی مطابق برنامه ریزی از ۱۰ ژانویه آغاز خواهد شد اما کلاس های حضوری تا قبل از ۱۷ ژانویه شروع نمی شوند. دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند

دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند
دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری را به تاخیر می اندازند

دیوید فرر (David Farrar) رئیس دانشگاه مک مستر گفت که این دانشگاه در حین پایش اثرات واریانت اومیکرون «تغییرات کوتاه مدتی» در برنامه های خود ایجاد می کند.

وی گفت «ما از اساتید می خواهیم که با در نظر گرفتن استثنائات محدود در محیط های آموزش بالینی در هفته اول ترم کلاس ها را مجازی برگزار کنند و کلاس های حضوری از ۱۷ ژانویه آغاز شود.»

رئیس دانشگاه مک مستر گفت «باقیمانده امتحانات مجازی (در دسامبر) و هر یک از برنامه هایی که هنوز در حال برگزاری است مطابق برنامه ریزی اولیه ادامه خواهد یافت.» دانشگاه مک مستر      دانشگاه مک مستر دانشگاه مک مستر

دانشگاه واترلو (University of Waterloo) نیز در همین اثنا اعلام کرد که این دانشگاه تمامی گردهمایی ها و جلسات داخل پردیس دانشگاهی را در طول مدت تعطیلات لغو کرده و از کارکنان و دانشجویان خواسته است که هرگونه مراسم خارج از پردیس دانشگاه را لغو کنند. دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند

دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند
دانشگاه های انتاریو کلاس های حضوری را به تاخیر می اندازند

ویوِک گوئل (Vivek Goel) رئیس دانشگاه واترلو و جیمز دابلیو. ای راش (James W.E. Rush) معاون ریاست دانشگاه در نامه ای به کارکنان و دانشجویان اعلام کردند که این دانشگاه در روزهای آینده جزییات بیشتری در مورد برنامه های خود برای ترم بعد به اطلاع می رساند.

رئیس و معاون ریاست دانشگاه واترلو گفتند که «دانشمندان سراسر جهان هر روز در حال آموختن درباره اومیکرون هستند.» «ما باید برای محافظت از آنچه که برای ما دارای بیشترین اهمیت هستند مانند باز نگه داشتن دانشگاه و فراهم کردن امکان شرکت در امتحانات برای دانشجویان و یادگیری حضوری همراه با یکدیگر اقدام کنیم.»

دانشگاه کویینز (Queen’s University) در شرق انتاریو نیز اوایل این هفته به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ در میان دانشجویان امتحانات حضوری را به تعویق انداخت. امتحانات در صورت امکان به «شیوه برگزاری جایگزین» تغییر داده خواهند شد و امتحاناتی که باید حضوری برگزار شوند نیز تا سال آینده به تعویق می افتند. دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند

دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری در ماه آینده را به دلیل افزایش موارد کووید به تاخیر می اندازند
دانشگاه های انتاریو بازگشت به کلاس های حضوری را به تاخیر می اندازند

خبر تغییر شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه کویینز پس از آن منتشر شد که دانشگاه کویین واقع در کینگستون انتاریو شیوع ویروس در میان جامعه دانشجویان را تایید کرد و اداره بهداشت عمومی کینگستون نیز از شناسایی یک مورد ابتلا به واریانت اومیکرون خبر داد که ارتباطی به مسافرت نداشت. دانشگاه کویینز      دانشگاه کویینز        دانشگاه کویینز      دانشگاه کویینز

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا