بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

کمبود نیروی انسانی منجر به تعطیلی موقت ۴ بخش های اورژانس در منطقه داخلی بریتیش کلمبیا شد

چهار بخش اورژانس در منطقه داخلی برییتیش کلمبیا به دلیل کمبود نیرو در آخر هفته تعطیل شدند

کمبود نیروی انسانی منجر به تعطیلی موقت ۴ بخش های اورژانس در منطقه داخلی بریتیش کلمبیا شد

کارکنان چهار بخش اورژانس در منطقه داخلی بریتیش کلمبیا به دلیل کمبود نیروی کار در آخر هفته به طور موقت به سایر بخش ها تخصیص یافتند.

سازمان بهداشت منطقه داخلی بریتیش کلمبیا روز یکشنبه سه اخطار صادر کرد و گفت بخش‌های اورژانس در بیمارستان کرستون ولی (Creston Valley)، بیمارستان دکتر هلمکن مموریال (Dr. Helmcken Memorial) در کلیرواتر (Clearwater) و بیمارستان عمومی الیور در ساوت اوکاناگان (South Okanagan) به طور موقت تعطیل هستند.

در حالی که کارکنان بخش اورژانس اولیور تنها به مدت شش ساعت در روز یکشنبه به سایر بخش ها تخصیص یافتند، بخش اورژانس کرستون و کلیرواتر در طول شب تعطیل بودند و قرار بود دوشنبه ساعت ۷ صبح بازگشایی شوند.

اخطار دیگری در روز جمعه صادر شد و هشدار داد که بخش اورژانس اشکرافت (Ashcroft) در طول کل آخر هفته در حال تخصیص کارکنان به سایر بخش هاست. بخش اورژانس معمولاً در روزهای هفته یا شب ها باز نیست.

از ساکنینی که نیاز به مراقبت های اضطراری دارند خواسته شد با ۹۱۱ تماس بگیرند یا به نزدیک ترین بخش های اورژانس مراجعه کنند. این گزینه ها برای برخی از محله ها بیش از ۱۰۰ کیلومتر دورتر است.

این نهاد مرجع بهداشت در هر یک از توصیه‌های خود می‌گوید «بخش بهداشت و درمان منطقه داخلی بریتیش کلمبیا از این تغییر موقت در فعالیت های عادی متاسف است.»

بخش های‌اورژانس در سازمان بهداشت منطقه داخلی بریتیش کلمبیا (Interior Health) به طور مداوم با محدودیت کارکنان مواجه هستند به طوری که معمولا به تخصیص نیروی اورژانس به سایر بخش ها منجر می‌شود. در واقع، دپارتمان کلیرواتر که تا کنون در سال جاری با بیش از ده ها مورد تعطیلی موقت مواجه شده است، در بیشتر روزهای هفته گذشته در حال بازتخصیص نیرو به سایر بخش ها بوده است.

در اوایل سال جاری، شهردار این محله گفت که این موضوع از ماه ها قبل ادامه دارد.

مرلین بلکول (Merlin Blackwell) در ماه مه  هنگامی که بخش اورژانس حداقل پنج بار بسته شد گفت «من واقعا نمی توانم حساب و کتاب تعداد دفعات بسته شدن اورژانس این بیمارستان را نگه دارم، این موضوع از اوایل پاییز گذشته ادامه دارد. این موضوع برای شهروندان ما بسیار نگران کننده است.»

مقامات بهداشتی پیش از این کمبود پرسنل مراقبت‌های بهداشتی را ناشی از پاندمی کووید-۱۹ و دیگر بحران‌های استان، مانند گنبد گرمایی سال گذشته، آتش‌سوزی‌های جنگلی و سیل عنوان کرده بودند.

آدریان دیکس (Adrian Dix) وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا در مورد بازتخصیص نیروی کار در اوایل سال جاری گفت «مجبوریم یا با جذب کارکنان یا با تخصیص مجدد پرسنل شرایط را تطبیق دهیم.»

کمبود نیروی انسانی منجر به تعطیلی موقت ۴ بخش های اورژانس در منطقه داخلی بریتیش کلمبیا شد

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا