جدیدترین اخبارجهانفرهنگ و هنر

سفیر جدید سوئیس در تهران از همایون شجریان قدردانی کرد

سفیر سوئیس از همایون شجریان قدردانی کرد

سفیر جدید سوئیس در تهران نادین اولیویه‌ری لوزانو از همایون شجریان قدردانی کرد

نادین اولیویه‌ری لوزانو، سفیرجدید سوئیس در تهران ضمن دیدار با همایون شجریان از خدمات هنری وی قدردانی کرد.

سفیر سوئیس در تهران امروز ۱۱ مرداد ضمن دعوت از همایون شجریان در باغ این سفارت با اهدای تقدیرنامه از تلاش‌های این هنرمند در زمینه های فرهنگی و هنری تقدیر کرد.

بنابر پست این سفارت در اینستاگرام، این سفارت‌خانه در این دیدار به مقام شامخ استاد محمدرضا شجریان نیز ادای احترام کرده است‌.

خانم لوزانو روز گذشته ۱۰ مرداد نیز خودش را به عنوان سفیر تازه سوئیس در تهران و مشتاق آشنایی با فرهنگ و تاریخ کهن ایران معرفی کرده است.‌

سفیر جدید سوئیس در تهران نادین اولیویه‌ری لوزانو از همایون شجریان قدردانی کرد
سفیر جدیدسوئیس در ایران استوارنامه خود را به رئیس جمهور ابراهیم رئیسی تسلیم کرد

سفیر جدیدسوئیس در تهران در اولین حضور خود در یک رویداد فرهنگی در ایران به کنسرت “به رنگ صدا” همایون شجریان با همراهی ارکستر سیاوش و رهبری آرش گوران رفته است.

نادین اولیویه‌ری لوزانو، سفیر جدیدسوئیس در تهران ضمن دیدار با همایون شجریان از خدمات هنری وی قدردانی کرد. سفیر سوئیس در تهران امروز ۱۱ مرداد ضمن دعوت از همایون شجریان در باغ این سفارت با اهدای تقدیرنامه از تلاش‌های این هنرمند در زمینه های فرهنگی و هنری تقدیر کرد. بنابر پست این سفارت در اینستاگرام، این سفارت‌خانه در این دیدار به مقام شامخ استاد محمدرضا شجریان نیز ادای احترام کرده است‌. خانم لوزانو روز گذشته ۱۰ مرداد نیز خودش را به عنوان سفیر تازه سوئیس در تهران و مشتاق آشنایی با فرهنگ و تاریخ کهن ایران معرفی کرده است.‌ سفیر جدیدسوئیس در تهران در اولین حضور خود در یک رویداد فرهنگی در ایران به کنسرت “به رنگ صدا” همایون شجریان با همراهی ارکستر سیاوش و رهبری آرش گوران رفته است. نادین اولیویه‌ری لوزانو، سفیر جدیدسوئیس در تهران ضمن دیدار با همایون شجریان از خدمات هنری وی قدردانی کرد.  سفیر سوئیس در کنسرت شجریان

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا