انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ثبت‌نام آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را فعال میکند

سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ضمن اعلام اجباری بودن پوشیدن ماسک برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی از پنج‌شنبه ثبت‌نام یادگیری مجازی را فعال می‌کند

شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ثبت‌نام آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را فعال میکند

از روز پنج‌شنبه والدین و سرپرستان دانش‌آموزان می‌توانند گزینه شرکت در کلاس‌های حضوری یا یادگیری مجازی در سال جاری را در سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو برای فرزندان خود انتخاب کنند. شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ثبت‌نام آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را فعال میکند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو (TDSB) در اطلاعیه‌ای که عصر چهارشنبه برای خانواده‌ها ارسال شد گفت که ایمیل‌های حاوی لینک فرم انتخاب نحوه یادگیری در ۵ آگوست ارسال خواهد شد و خانواده‌ها از طریق این لینک می‌توانند نحوه یادگیری فرزندان خود در سال جاری را انتخاب کنند.  مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ثبت‌نام آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را فعال میکند

شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو ثبت‌نام آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را فعال میکند
مدیریت مناطق آموزشی تورنتو آموزش مجازی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی فعال

سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو (TDSB) علاوه بر این عصر چهارشنبه اعلام کرد که تمامی دانش‌آموزانی که در کلاس‌های حضوری پایه اول و دوم پیش‌دبستانی شرکت می‌کنند به دلیل نگرانی‌های ناشی از ایمنی در مقابل کووید-۱۹ در سال تحصیلی پیشِ‌ رو موظف به پوشیدن ماسک صورت هستند.

شورای مدیریت گفت «سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو به‌عنوان بخشی از تعهد خود به ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان پوشیدن ماسک صورت توسط دانش‌آموزان پایه اول و دوم پیش‌دبستانی در کلاس‌های سال جاری را همچنان الزامی خواهد داشت.» «علاوه بر این سیستم شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو متعهد شده است که فیلترهای HEPA را در تمامی کلاس‌های مورداستفاده در سال تحصیلی جاری فراهم کند.»

بِرندون بووی (Brendon Bowe) مدیر آموزشی شورای مدیریت منطقه آموزشی کاتولیک (TCDSB) گفت دانش‌آموزان پایه اول و دوم کلاس‌های پیش‌دبستانی در منطقه آموزشی کاتولیک نیز احتمالاً موظف به پوشیدن ماسک خواهند بود.

بووی گفت «ما سال گذشته در منطقه آموزشی کاتولیک تورنتو رویکرد مشابهی اتخاذ کردیم به‌طوری که با حمایت و مشورت هیئت‌امنای شورای مدیریت، پوشیدن ماسک را برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی تا کلاس ۱۲ اجباری کردیم.»

مسئولان استانی گفته بودند که پوشیدن ماسک از ماه سپتامبر برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی توصیه و ترغیب خواهد شد اما الزامی نخواهد بود، بااین‌حال دست شوراهای مدیریت مناطق آموزشی و مناطق بهداشت عمومی را برای تنظیم قوانین مطابق شرایط محلی را باز گذاشتند.

گزینه ثبت‌نام برای یادگیری مجازی در سیستم شورای مدیریت آموزش مناطق تورنتو و اطلاعات جدید درباره پوشیدن ماسک در اوایل این هفته پس از انتشار برنامه بازگشت به مدرسه استان تورنتو ارائه شد.

طبق این برنامه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی از پاییز امسال به مدت پنج روز در هر هفته به کلاس‌های درس حضوری بازمی‌گردند به‌طوری که امکان ازسرگیری اکثر فعالیت‌های تحصیلی را خواهند داشت.

مسئولان استانی اوایل روز پنجشنبه اشاره کردند که احتمالاً هیچ‌گونه تفاوت اجباری استانی ازلحاظ فعالیت‌هایی که دانش‌آموزان واکسینه و غیر واکسینه مجاز به مشارکت در آن‌ها هستند وجود نخواهد داشت.

اتحادیه معلمان و احزاب مخالف برنامه دولت فورد را به باد انتقاد گرفته‌اند و می‌گویند که کمتر از حد انتظار است.

آخرین آمار دولت نشان می‌دهد که ۶۷.۱۸ درصد از جوانان بین ۱۲ تا ۱۷ سال در انتاریو حداقل یک دوز واکسن فایزر تزریق کرده‌اند که در حال حاضر تنها واکسن تأیید‌شده در کانادا برای این گروه سنی است.

هفته گذشته آخرین فرصتی بود که یک دانش‌آموز می‌توانست فرآیند واکسیناسیون خود را با مدت‌زمان کافی برای رسیدن به ایمنی کامل تا پیش از شروع سال تحصیلی آغاز کند؛ یعنی تقریباً یک‌سوم کامل از دانش‌آموزان بین ۱۲ تا ۱۷ سال در انتاریو تا زمان بازگشایی مدارس به‌طور کامل واکسینه نخواهند شد.

اندکی بیش از ۴۹ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال در انتاریو به‌طور کامل واکسینه هستند.

در تورنتو آمار واکسیناسیون برای جوان‌ترین گروه سنی واجد شرایط بالاتر است به‌طوری که ۶۸.۹ درصد از جمعیت واجد شرایط ۱۲ تا ۱۷ سال حداقل یک دوز و ۵۳.۸ درصد واکسیناسیون کامل دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر هیچ واکسنی در کانادا برای افراد پایین‌تر از سن ۱۲ سال تأیید نشده است.

شورای مدیریت مناطق آموزشی تورنتو گفت که والدین تا ۱۲ آگوست فرصت دارند تا یکی از گزینه‌های یادگیری مجازی یا حضوری را برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ انتخاب کنند. اگر والدین هیچ انتخابی انجام ندهند فرزند آنها به‌طور خودکار در برنامه یادگیری حضوری قرار می‌گیرد.

اطلاعیه‌هایی که از خانواده دانش‌آموزان شورای مدیریت منطقه آموزشی کاتولیک تورنتو می‌خواست که بین یادگیری از راه دور و یادگیری حضوری یک گزینه را انتخاب کنند اواخر جولای ارسال شد و مهلت پاسخ به آنها جمعه همین هفته است.

اجباری بودن پوشیدن ماسک  اخبار کانادا  اجباری بودن پوشیدن ماسک  اخبار کانادا   اجباری بودن پوشیدن ماسک    اخبار کانادا  اخبار کانادا

اخبار تورنتو  اجباری بودن پوشیدن ماسک  اخبار تورنتو      اخبار تورنتو          اخبار تورنتو      اخبار تورنتو      اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا