انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

هزاران مسافر به دلیل قطع سیستم های ایرلاین سان وینگ هنوز در فرودگاه ها سرگردانند

برنامه های سفر هزاران مسافر ایرلاین سان وینگ همچنان به دلیل مشکل فنی با اختلال مواجه است

ایرلاین سان وینگ هزاران مسافر را به دلیل قطع سیستم ها در فرودگاه ها سرگردان نگه داشته است

هزاران مسافر در خارج از کانادا سرگردان هستند و تعطیلات برای بسیاری دیگر به تعویق افتاده است زیرا ایرلاین سان وینگ (Sunwing) همچنان با مشکلات فنی که بعد از ظهر یکشنبه آغاز شده، دست و پنجه نرم میکند.

شرکت هواپیمایی سان وینگ که در تورنتو مستقر است می‌گوید از زمانی که اولین بار مشکل فنی بروز کرد تا کنون حدود ۱۵ پرواز از میان بیش از ۴۰ پرواز برنامه‌ریزی شده مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سان وینگ می‌گوید که ارائه‌دهنده سیستم‌های ثبت ورود همچنان با قطعی سیستم مواجه هستند.

شرکت هواپیمایی سان وینگ می‌گوید ایرلاین چویس (Airline Choice) در حال همکاری با مقامات مربوطه برای یافتن راه‌حلی در اسرع وقت است و پروازها را با در نظر گرفتن محدودیت‌های فرودگاهی، مقررات منع رفت و آمد و جابجایی خدمه مورد نیاز به صورت دستی پردازش می‌کند.

برخی از هواپیماها منتظر بازگشت به کانادا هستند که به نوبه خود شروع مسافرت تفریحی برای سایر مسافران را به تأخیر انداخته است.

سان وینگ از مسافرانی که «برنامه های سفر آنها تحت تأثیر قرار گرفته» عذرخواهی کرد و از آنها خواست تا برای هشدارهای پرواز در وبسایت این ایرلاین به آدرس Sunwing.ca ثبت نام کنند.

در بیانیه خبری سان وینگ آمده است «تیم ما برای یافتن راه‌های جایگزین برای رساندن مشتریان به مقصدشان یا بازگرداندن آنها به خانه در پروازهای برگشت به طور شبانه روزی مشغول تلاش بوده است.»

گرداننده تور می گوید که این مشکل سایر خطوط هوایی را نیز تحت تأثیر قرار داده و ترافیک آنها را نیز دچار اختلال کرده است.

ایرلاین سان وینگ هزاران مسافر را به دلیل قطع سیستم ها در فرودگاه ها سرگردان نگه داشته است
ایرلاین سان وینگ هزاران مسافر را به دلیل قطع سیستم ها در فرودگاه ها سرگردان نگه داشته است

شرکت هواپیمایی سان وینگ که در تورنتو مستقر است می‌گوید از زمانی که اولین بار مشکل فنی بروز کرد تا کنون حدود ۱۵ پرواز از میان بیش از ۴۰ پرواز برنامه‌ریزی شده مورد بررسی قرار گرفته‌اند.  قطع سیستم فرودگاه پرواز قطع سیستم فرودگاه پرواز قطع سیستم فرودگاه پرواز

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا