انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

نوجوان ۱۷ ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

یک نوجوان در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

نوجوان ۱۷ ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

بازرسان پلیس می‌گویند پسری ۱۷ ساله پس از اصابت گلوله در جریان تیراندازی امروز صبح در منطقه مالتون (Malton) می‌سی‌سگا هم اکنون با جراحات جدی ولی شرایط پایدار در بیمارستان به سرمی‌برد.

پلیس منطقه پیل می‌گوید ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد با دریافت گزارش‌های تیراندازی به شماره ۷۱۷۰ دارسل اونیو (Darcel Avenue) در شمال گوروِی درایو (Goreway Drive) و دِری روُد (Derry Road) فراخوانده شدند.

پلیس هنگامی که به صحنه رسید پسر نوجوان را با جراحات ناشی از اصابت حداقل یک گلوله یافت. این پسر نوجوان به سرعت به مرکز حوادث و سوانح انتقال یافت و در حال حاضر در شرایط وخیمی به سر می‌برد.

پلیس که در حال پرس‌و‌جوی خانه‌به‌خانه در منطقه بود گفت مظنون در حال رانندگی سوار بر یک خودروی سواری تیره‌رنگ در حال ورود و سپس خروج از صحنه تیراندازی مشاهده شده است.

از تمامی کسانی که اطلاعاتی دارند خواسته شده که با پلیس حوزه استحفاظی ۱۲ تماس بگیرند.  نوجوان ۱۷ ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

نوجوان 17 ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد
نوجوان ۱۷ ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

بازرسان پلیس می‌گویند پسری ۱۷ ساله پس از اصابت گلوله در جریان تیراندازی امروز صبح در منطقه مالتون (Malton) می‌سی‌سگا هم اکنون با جراحات جدی ولی شرایط پایدار در بیمارستان به سرمی‌برد. پلیس منطقه پیل می‌گوید ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد با دریافت گزارش‌های تیراندازی به شماره ۷۱۷۰ دارسل اونیو (Darcel Avenue) در شمال گوروِی درایو (Goreway Drive) و دِری روُد (Derry Road) فراخوانده شدند.

پلیس هنگامی که به صحنه رسید پسر نوجوان را با جراحات ناشی از اصابت حداقل یک گلوله یافت. این پسر نوجوان به سرعت به مرکز حوادث و سوانح انتقال یافت و در حال حاضر در شرایط وخیمی به سر می‌برد. پلیس که در حال پرس‌و‌جوی خانه‌به‌خانه در منطقه بود گفت مظنون در حال رانندگی سوار بر یک خودروی سواری تیره‌رنگ در حال ورود و سپس خروج از صحنه تیراندازی مشاهده شده است. از تمامی کسانی که اطلاعاتی دارند خواسته شده که با پلیس حوزه استحفاظی ۱۲ تماس بگیرند.  نوجوان ۱۷ ساله در پی حادثه تیراندازی در می‌سی‌ساگا به شدت مجروح شد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا