جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

ایلان ماسک می گوید تسلا قرار است داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

ایلان ماسک گفت به زودی می توان برخی از کالاهای خودروسازی تسلا را با داج کوین خریداری کرد

ایلان ماسک می گوید تسلا قرار است داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا روز سه شنبه گفت که این کارخانه ساخت خودروی الکتریک در یک طرح آزمایشی داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد و باعث شد قیمت این میم کوین مبتنی بر الگوهای اینترنتی بیش از ۲۰% افزایش یابد. ایلان ماسک می گوید تسلا قرار است داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

ماسک در یک توییت اعلام کرد «تسلا امکان خرید برخی از کالاها با داج را فراهم می کند تا ببیند چگونه پیش می رود.» سهام شرکت خودروسازی تسلا به دلیل افت گسترده در بازار اوایل امروز ۳% پایین تر معامله می شد.

داج کوین که در میان سرمایه گذاران خرد محبوبیت دارد پس از این توییت به ۰.۲۰ دلار رسید. طبق داده های وبسایت کوین بیس (Coinbase) توییت های ماسک در مورد داج کوین از جمله توییتی که این کریپتوکارنسی را «کریپتو مردم» نامید به جهش قیمت ۵،۸۵۹ درصدی این توکن در یک سال گذشته کمک کرده است.

کریس کلاین (Chris Kline) یکی از پایه گذاران بیتکوین آیرا (Bitcoin IRA) گفت «ایلان ماسک به مدت چندین سال مدافع جامعه کریپتو بوده است. آخرین خبری که او اعلام کرد سرآغاز عصر جدیدی از تجارت خواهد شد و پیشگام مسیر تازه ای برای آلتکوین ها است تا کاربردهای خود را توسعه دهند.»

ماسک اشاره ای نکرد که از میان محصولات تسلا که قیمت آنها از ۵۰ دلار شروع می شود و به ۱،۹۰۰ دلار نیز می رسد کدام را می توان با داج کوین خریداری کرد. ایلان ماسک می گوید تسلا قرار است داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

تسلا لباس، سگک کمربند ایمنی «گیگا تگزاس (Giga Texas)» و مدل های کوچک از خودروهای خود و همین‌طور اقلام نامتعارف با تعداد محدود مانند «سایبرویسل (Cyberwhistle)» می فروشد که این کالا براساس وانت سایبرتراک که مدت‌ها انتظار عرضه آن می رود الگوبرداری شده است. تسلا اخیراً تولید یک چهارچرخه به نام «سایبرکواد (Cyberquad)» را برای کودکان راه اندازی کرد که این محصول نیز براساس همین وانت طراحی شده است.

ماسک که یک طرفدار و حامی کریپتوکارنسی است اغلب داج‌کوین را مورد تائید قرار داده و در مصاحبه ای با مجله تایم که روز دوشنبه او را به عنوان «شخصیت سال» ۲۰۲۱ معرفی کرد گفت که داج کوین برای انجام تراکنش بهتر است.

ماسک در ماه می در یک نظرسنجی توییتری از کاربران پرسیده بود که آیا می خواهند که تسلا داج کوین را بپذیرد. ماسک در بخش اجرای برنامه به عنوان مجری مهمان در کمدی تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live)» در ماه می داج کوین را یک «شوخی» نامید. ایلان ماسک می گوید تسلا قرار است داجکوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

ماسک که بیش از ۶۶ میلیون فالوئر در توییتر دارد امسال به شدت درگیر هیجانات معاملات خرده فروشی بوده و با توییت درباره کریپتوکارنسی ها به افزایش قیمت آنها کمک کرده است. ایلان ماسک  تسلا  داج کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاها بپذیرد

شرکت ساخت خودرو الکتریکی‌تسلا پذیرش بیت کوین برای خرید خودرو را کمتر از دو ماه پس از شروع پذیرش بزرگ‌ترین کریپتوکارنسی جهان به عنوان شیوه پرداخت متوقف کرد.

تام مارتین (Tom Martin) مدیر ارشد پورتفولیو در گلوبالت اینوستمنت (Globalt Investment) گفت «این موضوع کمابیش جار و جنجال در تسلا است.» «من این موضوع را به عنوان هوس زودگذر یا صرفاً مسخره بازی می بینیم.»

خرید از تسلا      خرید از تسلا      خرید از تسلا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا