آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکاناداکِبِک

فهرست ۱۰۰ رستوران برتر در سراسر کانادا توسط وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل منتشر شد

وب سایت اوپن‌تیبل ۱۰۰ رستوران برتر کانادا برای نهارخوری در فضای باز را منتشر کرد

فهرست ۱۰۰ رستوران برتر در سراسر کانادا توسط وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل منتشر شد

سرویس رزرو آنلاین اوپن تیبل (OpenTable) فهرست ۱۰۰ رستوران برتر در سراسر کانادا برای صرف غذا در فضای باز را در آستانه تعطیلات آخر هفته طولانی ویکتوریا دی (Victoria Day) رتبه بندی کرده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که کانادایی‌ها مشتاقانه در حال بازگشت به رستوران‌ها و پاسیوها هستند و رزروهای ماه مه ۶۱ درصد نسبت به قبل از پاندمی ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

شرکت اوپن‌تیبل رستوران‌هایی در چهار استان را مورد توجه قرار داده است که می گوید پاسیوهایی با منظره خیره کننده، خوراک‌های عالی و تجربه غذاخوری باورنکردنی در فضای باز را ارائه می دهند. انتاریو با ۶۲ مؤسسه در صدر قرار گرفت و پس از آن بریتیش کلمبیا با ۲۱ رستوران برتر، آلبرتا با ۱۵ و کبک با ۲ رستوران در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

فهرست ۱۰۰ رستوران برتر اوپن‌تیبل برای غذاخوری در فضای باز صرفاً بر اساس ۸۲۰،۹۶۳ نظر ثبت و تأیید شده که در فاصله بین ۱ مارس ۲۰۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ از مشتریان نهارخوری جمع آوری گردیده، تهیه شده است.

همه رستوران‌ها با حداقل امتیاز «کلی» و تعداد نظرات ثبت شده واجد شرایط در این بررسی در نظر گرفته شدند. امتیاز کلی براساس گروه داده های منحصر به فرد، مانند رتبه بندی کلی غذاخوری، نفوذ [و اثرگذاری] کاربران آنلاین، تعداد کل نظرات ثبت شده و رتبه بندی کلی منطقه ای تشکیل شده است.

مت دیویس (Matt Davis) مدیر ملی سرویس اوپن‌تیبل کانادا گفت «به عنوان اولین فصل تابستان و پاسیو در دو سال گذشته که بدون منع آمد و شد یا سایر محدودیت ها آغاز می شود، انرژی و هیجان کانادایی‌ها برای تابستان امسال مشهود است. ما انتظار داریم که این فهرست متشکل از ۱۰۰ رستوران برتر برای صرف غذا در فضای باز اولین گزینه منبع انتخاب رستوران برای کسانی باشد که در شهر خود به دنبال رستوران می گردند یا در حال برنامه ریزی برای سفر در سراسر کشور هستند.»

به‌علاوه به‌عنوان قدردانی از ۳.۷ میلیون کانادایی که از زمان شیوع پاندمی از حیوانات خانگی جدیدی در خانه‌های خود استقبال کرده‌اند، این فهرست پاسیوهایی که پذیرای حضور سگ ها هستند، از جمله پاب و داینر استودبیکر (Studebaker) در تورنتو، دان‌انزیز پیتزا (DunnEnzies Pizza) در کلونا، و تری بیرز بروری (Three Bears Brewery) در بنف را نیز مشخص کرده است.

رستوران هایی که با علامت (PF) مشخص شده اند به این معنی است که آنها پذیرای حضور سگ ها نیز هستند.

فهرست 100 رستوران برتر در سراسر کانادا توسط وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل منتشر شد
فهرست ۱۰۰ رستوران برتر در کانادا توسط وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل منتشر شد

برای مشاهده دقیق رستوران ها و تصاویر آنها می توانید فهرست کامل را مشاهده کنید.

ONTARIO

BRITISH COLUMBIA

ALBERTA

QUEBEC

وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل  وب سایت رزرو آنلاین اوپن‌تیبل

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا