جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تبدیل می‌شوند تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند

هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تبدیل می‌شوند تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند

هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تبدیل می‌شوند تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند

از آنجایی که ویترین‌ بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها خالی هستند، مالکان مغازه‌ها برای برگرداندن مردم، به مزایده تابلوهای هنری روی آورده‌اند.

با تأثیر خرید آنلاین و همه‌گیری کووید-۱۹ بر کسب و کارهای فیزیکی (مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، فردریک لوری، مدیر جشنواره هنری Sousterrain، به دنبال فرصتی مناسب بود. وی گفت: «در طول همه‌گیری، فهمیدم که باید بین بنگاه‌های معاملاتی و هنرمندان نوظهور، پلی بسازیم.» هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تبدیل می‌شوند تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند

هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تبدیل می‌شوند تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند
هنر معامله : ویترین‌های خالی به گالری‌ های هنر تا خریداران را به مرکز شهر بکشاند

لوری چندین مالک مغازه‌های مرکز شهر را متقاعد کرد تا فضای ممکن را به هنرمندان به طور موقت اجاره دهند. 

دانا ادموندز، یکی از این هنرمندان است که در حال حاضر فضای مرکز خرید Alexis Nihon را دراختیار دارد. دانا گفت: «به نظرم این کار خیلی ایده خوبی بود چون می‌توانم هنرم را به نمایش بگذارم، هنری که در همه‌گیری کرونا زیاد دیده نشد. رفتن به گالری‌ های هنری کار سختی است؛ به همین خاطر با انجام این کار حداقل می‌توانیم آثار خود را به نمایش بگذاریم.»

ادموندز، فضایی را که به او اختصاص داده شده بود مشترکاً با همکار خود، فلورانس گاگنون استفاده کرد. به گفته گاگنون، این ابتکار عمل به افرادی که معمولاً به گالری‌ های هنری نمی‌روند، این فرصت را می‌دهد که با استعدادهای محلی آشنا شوند.

او گفت: «به نظرم این روش بی‌نظیری است تا تمام آثار هنری را در یک جا گردآوری کنیم، جایی که معمولاً آنها را نمی‌بینیم.» این فرصت بازاریابی طلایی و هوشمندانه‌ای برای صاحبان مشاغل است و سبب ترغیب دوباره مردم به خرید کردن می‌شود.

الکسیس نوهان، مدیر کل Danny Thery گفت: «مردم کمی ترس داشتند که به مونترال بیایند، بنابراین قاعدتاً این اتفاق باعث بازگشت آنها، خرید کردن و دیدار با هنرمندان نوظهور در گالری هنر Sousterrian می‌شود.»

ادموندز می‌گوید همزمان با نمایش آثارش در مغازه، مشتریانی را که از پشت ویترین نگاه می‌کنند، به خرید ترغیب می‌کند. وی گفت: «کار من به نوعی، سیاسی است. آثار من از موضوعات مصرف‌گرایی، سلامت روان، تغییرات اقلیمی سخن می‌گویند. این همکلامی با مخاطب را دوست دارم. اگر بتوانم اثری را بفروشم، عالی می‌شود. اگر مردم فقط کمی دید متفاوت نسبت به این آثار هنری داشته باشند، من راضی خواهم بود.»

تا به حال، ۳۰ مغازه به هنرمندان اجاره داده شده است. لوری گفت که باور دارد ترکیب هنر و خرده‌ فروشی به یک ترند تبدیل خواهد شد.» «باقی هنرمندان اگر می‌خواهند همچنان به کار خود ادامه دهند، باید درباره برنامه فروش خود تجدیدنظر کنند.»

هنرمندان مونترالی  اخبار مونترال     هنرمندان مونترالی    اخبار مونترال   هنرمندان مونترالی  اخبار مونترال     هنرمندان مونترالی

اخبار کبک      اخبار کبک      اخبار کبک      اخبار کبک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا