جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

میانگین ملی قیمت خانه در کانادا دوباره کاهش یافت

انجمن املاک و مستغلات کانادا پیش بینی می کند میزان فروش و قیمت فروش مسکن در سال جاری کاهش بیشتری داشته باشد

میانگین ملی قیمت خانه در کانادا دوباره کاهش یافت

انجمن املاک و مستغلات کانادا پیش بینی خود در مورد فروش خانه در سال جاری را کاهش می دهد و انتظارات خود در مورد رشد قیمت را نیز پایین می آورد.

انجمن املاک و مستغلات در آخرین گزارش خود از دورنمای بازار مسکن گفت که انتظار دارد ۵۳۲،۵۴۵ در سال جاری از طریق سیستم خدمات کارگزاران املاک و مستغلات (MLS: Multiple Listing Service) معامله شود که ۲۰ درصد پایینتر از رکورد سالانه ۲۰۲۱ است.

پیش بینی می شود میانگین ملی قیمت مسکن با ۴.۷ درصد افزایش به ۷۲۰،۲۵۵ دلار برسد.

دورنمای بازار مسکن از پیش بینی انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA) در ماه جون که ۱۴.۷ درصد کاهش در فروش سال جاری و ۱۰.۸ درصد افزایش در میانگین ملی قیمت مسکن پیش بینی کرده بود پایین تر آمده است.

پیش بینی به روز رسانی شده در حالی منتشر می شود که انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA) می گوید فروش مسکن در ماه آگوست یک درصد پایینتر از ماه جولای و ۲۴.۷ درصد پایین تر از آگوست سال گذشته است.

میانگین ملی قیمت مسکن در ماه آگوست ۶۳۷،۶۷۳ دلار بود که ۳.۹ درصد نسبت به ماه مشابه از سال گذشته پایین تر است.

میانگین ملی قیمت مسکن در ماه آگوست ۶۳۷،۶۷۳ دلار بود که ۳.۹ درصد نسبت به ماه مشابه از سال گذشته پایین تر است. میانگین ملی قیمت خانه در کانادا دوباره کاهش یافت انجمن املاک و مستغلات در آخرین گزارش خود از دورنمای بازار مسکن گفت که انتظار دارد ۵۳۲،۵۴۵ در سال جاری از طریق سیستم خدمات کارگزاران املاک و مستغلات (MLS: Multiple Listing Service) معامله شود که ۲۰ درصد پایینتر از رکورد سالانه ۲۰۲۱ است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا