آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

قوانین جدید عبور از مرز کانادا – آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود

آنچه لازم است کانادایی‌ها و مسافران در مورد مقررات جدید عبور از مرز بدانند

قوانین جدید عبور از مرز کانادا – آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود

کاهش محدودیت‌های مرزی دولت فدرال برای مسافران ایالات‌متحده که امکان مسافرت‌های غیرضروری به کانادا را برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ فراهم می‌کند از امروز به اجرا گذاشته شد. قوانین جدید عبور از مرز کانادا – آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

از روز دوشنبه شهروندان امریکایی و ساکنین دارای اقامت دائم ایالات‌متحده می‌توانند وارد کانادا شوند، به شرطی که:

• ساکن ایالات‌متحده باشند و از ایالات‌متحده وارد کانادا شوند.
• بتوانند شواهدی فراهم کنند که نشان می‌دهد حداقل ۱۴ روز است با یکی از چهار واکسن مورد تائید وزارت بهداشت کانادا (فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون&جانسون) به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.
• بتوانند شواهدی از تست منفی کووید-۱۹ فراهم کنند که پیش از ورود به خاک کانادا انجام شده باشد.

تمامی مسافران بزرگ‌تر از پنج سال صرف‌نظر از وضعیت واکسیناسیون همچنان موظف به ارائه شواهدی از گرفتن تست کووید-۱۹ پیش از ورود به کانادا هستند.

بااین‌حال مسافران کاملاً واکسینه از روز دوشنبه از گرفتن تست کووید-۱۹ به‌محض ورود به کانادا معاف هستند، مگر اینکه به‌طور تصادفی برای تست گیری انتخاب‌شده باشند.

علاوه بر این مسافران موظف‌اند اطلاعات سفر خود، شواهد واکسیناسیون و نتیجه تست کووید-۱۹ را پیش از ورود به کانادا از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن ArriveCAN ثبت کنند.

کانادا قرار است از ۷ سپتامبر بازگشایی مرزهای خود برای مسافران کاملاً واکسینه از سایر نقاط جهان را آغاز کند. قوانین جدید عبور از مرز کانادا – آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود

قوانین جدید عبور از مرز کانادا - آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود
قوانین جدید عبور از مرز کانادا – آمریکا برای کانادایی ها و ویزیتورها اجرا می‌شود

تغییرات ایجادشده در الزامات قرنطینه

 

دقیقاً مانند مسافران کانادایی کامل واکسینه مسافران ایالات‌متحده که به‌طور کامل واکسینه هستند نیز از قرنطینه ۱۴ روزه معاف خواهند بود.

با توجه به اینکه هیچ نوع واکسنی برای کودکان زیر ۱۲ سال نه در کانادا و نه در ایالات‌متحده تائید نشده است ازاین‌پس کودکان زیر ۱۲ سال که همراه با والدین یا سرپرستان کاملاً واکسینه سفر می‌کنند نیز از روز دوشنبه نیازی به قرنطینه ندارند.

روز دوشنبه پایان قرنطینه هتلی اجباری نیز محسوب می‌شود. پیش‌ازاین تمامی مسافران که از یک مبدأ بین‌المللی به کانادا پرواز می‌کردند مجبور بودند که به هزینه خودشان به مدت حداکثر سه روز در انتظار نتیجه تست کووید-۱۹ در یک هتل فرودگاهی قرنطینه شوند.

تا پیش از روز دوشنبه پروازهای بین‌المللی صرفاً مجاز به فرود در تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری بودند اما طبق مقررات جدید پروازهای بین‌المللی ازاین‌پس می‌توانند در هلیفکس، کبک سیتی، اتاوا، وینیپگ و ادمونتون نیز فرود بیایند.

اخبار کانادا        اخبار کانادا          اخبار کانادا          اخبار کانادا

فعلاً خبری از بازگشایی متقابل مرزها نیست

مقررات جدید عبور از مرز            مقررات جدید عبور از مرز

درحالی‌که کانادا مرزهای خود را به روی مسافران ایالات‌متحده باز می‌کند، ایالات‌متحده هنوز اقدام متقابلی برای بازگشایی مرزهای زمینی خود به روی مسافران کانادایی انجام نداده است.

دولت بایدن انسداد مرزهای زمینی را به استناد نگرانی‌های مربوط به شیوع واریانت دلتا تا ۲۱ آگوست تمدید کرده است.

بااین‌حال کانادایی‌ها در تمام طول پاندمی هرگز محدودیتی برای پرواز به ایالات‌متحده نداشته‌اند.

دولت فدرال        دولت فدرال          دولت فدرال        

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا