ایرانجدیدترین اخبار

قیمت دلار در بازار آزاد از ۳۶ هزار تومان فراتر رفت

خروج بیش از سه‌هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار بورس طی ده روز اخیر

قیمت دلار در بازار آزاد از ۳۶ هزار تومان فراتر رفت

در حالی که روند صعودی قیمت‌ ارز و ثبت رکوردهای جدید در بازار ارز تهران ادامه دارد، قیمت دلار در بازار آزاد با ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه به بیش از ۳۶ هزار تومان رسید.

قیمت دلار در شش روز کاری اخیر نزدیک به ۳ هزار تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که ظرف دو هفته گذشته اشخاص حقیقی بیش از سه هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پول را از بازار بورس خارج کرده اند و همچنان صف های فروش در بازار بورس بر صف‌های خرید غلبه دارد.

بورس تهران ظرف سه ماه اخیر یک‌چهارم ارزش خود را از دست داده است و از ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

علاوه بر روند پرشتاب خروج پول اشخاص حقیقی از بازار بورس حجم معاملات و خرید سهام در بازار بورس تهران نیز روند نزولی دارد بطوری که شاخص کل بورس طی یک ماه گذشته ۹۲ هزار واحد سقوط کرده است.

در طول چند هفته گذشته نیز ریسک بازار به دلیل شکست مذاکرات هسته‌ای و قیام سراسری و نزدیک شدن به انقلاب مردم ایران افزایش یافته است.

بورس تهران ظرف سه ماه اخیر یک‌چهارم ارزش خود را از دست داده است و از ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است. علاوه بر روند پرشتاب خروج پول اشخاص حقیقی از بازار بورس حجم معاملات و خرید سهام در بازار بورس تهران نیز روند نزولی دارد بطوری که شاخص کل بورس طی یک ماه گذشته ۹۲ هزار واحد سقوط کرده است. در طول چند هفته گذشته نیز ریسک بازار به دلیل شکست مذاکرات هسته‌ای و قیام سراسری و نزدیک شدن به انقلاب مردم ایران افزایش یافته است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا