انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، ۹ تا ۱۸ سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-۱۹ الزامی است

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو گواهی واکسیناسیون یا تست کووید-۱۹ منفی را برای کارکنان و مخاطبین الزامی می‌کند

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، ۹ تا ۱۸ سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-۱۹ الزامی است

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) می‌گوید که ارائه گواهی واکسیناسیون یا نتیجه تست منفی کووید-۱۹ را برای کارکنان، تماشاگران و بازدیدکنندگانی که می‌خواهند وارد محل برگزاری شوند، الزامی خواهد کرد. جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، ۹ تا ۱۸ سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-۱۹ الزامی است

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، 9 تا 18 سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-19 الزامی است
جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-۱۹ الزامی

سازمان دهندگان جشنواره می‌گویند که مردم باید گواهی واکسیناسیون کامل خود را که به تائید سازمان بهداشت کانادا رسیده است یا تست منفی که ظرف ۴۸ ساعت پیش از ورود به محل برگزاری جشنواره انجام شده باشد را ارائه کنند.

مقررات واکسیناسیون یا ارائه تست منفی شامل محل‌های فضای باز ماشین- رو (drive-in) نمی‌شود.

پروتکل‌های TIFF که اوایل ماه اعلام شد مستلزم گواهی واکسیناسیون برای کارکنان، هنرمندان و رسانه‌هایی که وارد محوطه‌های جشنواره می‌شوند نبود اما در عوض پوشیدن ماسک در تمام مکان‌های برگزاری جشنواره و تست منظم الزامی بود.

سایر اقدامات احتیاطی که همچنان اجرا خواهد شد شامل بلیت‌های موبایلی به‌جای بلیت‌های چاپی است که باعث می‌شود هیچ ازدحام و عجله‌ای برای ارائه بلیت یا تشکیل صف در فضاهای بسته و امکان واگذاری بلیت خریداری‌شده در فضاهای بسته محل برگزاری وجود نداشته باشد.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) از ۹ تا ۱۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. بلیت‌ها قرار است از روز سه‌شنبه به فروش برسند.

رقابت‌های فیلم تورنتو ازجمله آخرین جشنواره‌هایی است که اعلام کرده است ارائه گواهی واکسیناسیون برای تماشاگران الزامی است.

جشنواره فیلم تلیوراید (Telluride Film Festival) در کلورادو و جشنواره فیلم ونیز (Venice Film Festival) که هر دو از اوایل ماه آینده شروع به کار خواهند کرد ارائه گواهی واکسیناسیون یا تست منفی را برای ورود به محل برگزاری اجباری کرده‌اند.

جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) که از ۲۲ ژانویه شروع به کار خواهد کرد نیز پروتکل‌های مشابهی را اعلام کرده است.

جوانا ویسنت (Joana Vicente) و کمرون بیلی (Cameron Bailey) مدیران مشترک جشنواره TIFF روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند «جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به‌منظور کاهش ریسک برای تماشاگران و مهمانان حاضر در جشنواره احتیاط و ملاحظه فراوانی در پیاده‌سازی پروتکل‌های ویژه این جشنواره TIFF به کار بسته است.» «ما به دستورالعمل‌های پزشکی شهرداری و استانی و توصیه به تست گیری فوری تکیه کردیم و انتظار داریم که این امر سطح دیگری از شفافیت و راحتی را برای تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره ۲۰۲۱ فراهم کند.» جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، ۹ تا ۱۸ سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-۱۹ الزامی است

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، 9 تا 18 سپتامبر: گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید-19 الزامی است
جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو گواهی واکسیناسیون تست منفی کووید-۱۹ الزامی

سازمان دهندگان جشنواره می‌گویند که مردم باید گواهی واکسیناسیون کامل خود را که به تائید سازمان بهداشت کانادا رسیده است یا تست منفی که ظرف ۴۸ ساعت پیش از ورود به محل برگزاری جشنواره انجام شده باشد را ارائه کنند. مقررات واکسیناسیون یا ارائه تست منفی شامل محل‌های فضای باز ماشین- رو (drive-in) نمی‌شود. پروتکل‌های TIFF که اوایل ماه اعلام شد مستلزم گواهی واکسیناسیون برای کارکنان، هنرمندان و رسانه‌هایی که وارد محوطه‌های جشنواره می‌شوند نبود اما در عوض پوشیدن ماسک در تمام مکان‌های برگزاری جشنواره و تست منظم الزامی بود. سایر اقدامات احتیاطی که همچنان اجرا خواهد شد شامل بلیت‌های موبایلی به‌جای بلیت‌های چاپی است که باعث می‌شود هیچ ازدحام و عجله‌ای برای ارائه بلیت یا تشکیل صف در فضاهای بسته و امکان واگذاری بلیت خریداری‌شده در فضاهای بسته محل برگزاری وجود نداشته باشد.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) از ۹ تا ۱۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. بلیت‌ها قرار است از روز سه‌شنبه به فروش برسند. رقابت‌های فیلم تورنتو ازجمله آخرین جشنواره‌هایی است که اعلام کرده است ارائه گواهی واکسیناسیون برای تماشاگران الزامی است. جشنواره فیلم تلیوراید (Telluride Film Festival) در کلورادو و جشنواره فیلم ونیز (Venice Film Festival) که هر دو از اوایل ماه آینده شروع به کار خواهند کرد ارائه گواهی واکسیناسیون یا تست منفی را برای ورود به محل برگزاری اجباری کرده‌اند. جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) که از ۲۲ ژانویه شروع به کار خواهد کرد نیز پروتکل‌های مشابهی را اعلام کرده است. جوانا ویسنت (Joana Vicente) و کمرون بیلی (Cameron Bailey) مدیران مشترک جشنواره TIFF روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند «جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به‌منظور کاهش ریسک برای تماشاگران و مهمانان حاضر در جشنواره احتیاط و ملاحظه فراوانی در پیاده‌سازی پروتکل‌های ویژه این جشنواره TIFF به کار بسته است.» «ما به دستورالعمل‌های پزشکی شهرداری و استانی و توصیه به تست گیری فوری تکیه کردیم و انتظار داریم که این امر سطح دیگری از شفافیت و راحتی را برای تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره ۲۰۲۱ فراهم کند.»  اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا