انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شورای شهر تورنتو خواستار رسیدگی به وضعیت سایت های ساخت و ساز متروک در جاده ها و خیابانهای شهر شد

تورنتو خواستار بازنگری خطوط ساخت و ساز متروکه در خیابان های شهر است

شورای شهر تورنتو خواستار رسیدگی به وضعیت سایت های ساخت و ساز متروک در جاده ها و خیابانهای شهر شد

تورنتو خواهان بازنگری در مورد سایت‌های ساخت‌وساز متروک است که لاین‌های یک خیابان یا یک جاده کامل شهر را به روی تردد وسایل نقلیه بسته‌اند.

ر
شورای شهر تورنتو خواستار رسیدگی به وضعیت سایت های ساخت و ساز متروک در جاده ها و خیابانهای شهر شد

روز چهارشنبه طرحی به شورای شهر ارائه شد که خواستار بازنگری مدیریت و اجرای جاده سازی بخصوص سایت‌های ساخت و سازی بود که به نظر می رسد رها شده اند یا زمانبندی آنها به تاخیر افتاده است.

انتظار می رود این گزارش در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ ارائه شود.

مارک تناگلیا (Mark Tenaglia) که ریاست گروه جامعه داونسویو-رودینگ (Downsview-Roding) را بر عهده دارد، از تصمیم شورا برای بررسی وضعیتی که می‌گوید بی نظمی و آشفتگی زیادی در محله او ایجاد کرده است، تقدیر کرد.

تناگلیا می‌گوید خیابان ویلسون، به خصوص برخی از لاین‌های خیابان به مدت بیش از یک سال در دست ساخت بوده‌اند، اما در شش ماه گذشته هیچ فعالیتی در آنجا مشاهده نشده است.

او گفت «مردم که از سر کار به خانه می آیند، نمی توانند بدون اینکه ۴۵ دقیقه تا یک ساعت در خودرو بنشینند از این منطقه عبور کنند؛ و بخش در دست ساخت از کیل (Keele) تا جین (Jane) دو کیلومتر امتداد دارد. مردم ناچارند مدت قابل ملاحظه ای را در این مسیر باشند»

«هیچکس اینجا نیست. دو لاین خیابان قطع شده و به نظر نمی‌رسد کاری در حال انجام شدن باشد.»

جیمز پاسترناک (James Pasternak) عضو شورای مرکز یورک این پیشنهاد را به شورای شهر ارائه کرد و گفت با وجود این که درک می‌کند که زیرساخت ها در تورنتو به ارتقاء و تعمیر مستمر نیاز دارد اما شکایت های متعددی از ساکنان دریافت کرده است که در مورد مسدود شدن جاده ها ابراز نگرانی کرده اند.

جیمز پاسترناک گفت «آنچه که واقعاً مرا آزار می‌دهد این است که یک انسداد غیرقابل توجیه در مسیر ایجاد می‌شود، مخروط های ترافیکی نارنجی نصب می‌شوند اما هیچ کار، کارگر، تجهیزات و حفاری وجود ندارد.» «نصب مخروط های ترافیکی نارنجی در طول ساعات کاری و رها کردن آنها در تمام آخر هفته، در حالی که لاین‌های خیابان یا جاده به طور کامل فعال است، هیچ توجیهی ندارد.»

ساکنان همچنین از «سایت های کار ساخت و ساز که به ظاهر خالی هستند اما گاهی ابزار، ماشین آلات و مصالح ساختمانی پراکنده را به نمایش می گذارند» شکایت کرده اند.

پاسترناک گفت که خواستار تهیه یک آیین نامه رفتاری بهتر است تا از طریق اجرای آن بتوان جاده ها را بدون مانع و انسداد حفظ کرد.

تناگلیا افزود که خطوط مسدود شده می‌تواند تراکم بیشتری در جاده‌های مجاور ایجاد کند و بر حمل و نقل به بیمارستان مجاور تأثیر بگذارد. او گفت «این وضعیت قابل قبول نیست. به هیچ وجه نباید چنین وضعیتی وجود داشته باشد، به خصوص برای این مدت طولانی.»

خطوط ساخت و ساز در تورنتو  خطوط ساخت و ساز در تورنتو  خطوط ساخت و ساز در تورنتو  بازسازی و تعمیر جاده‌ها و خیابانها  بازسازی و تعمیر جاده‌ها و خیابانها  بازسازی و تعمیر جاده‌ها و خیابانها

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا