انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تعطیلی یکی از دبستان های کاتولیک تورنتو به دلیل شیوع کووید-۱۹

مدرسه ابتدایی کاتولیک تورنتو در پی شناسایی ۱۸ مورد کووید-۱۹ تعطیل شد

تعطیلی یکی از دبستان های کاتولیک تورنتو به دلیل شیوع کووید-۱۹

اداره بهداشت عمومی تورنتو می گوید که یکی از دبستان های منطقه آموزش کاتولیک تورنتو در اتوبیکو پس از شناسایی دست کم ۱۸ مورد ابتلا به کووید-۱۹ [در هفته گذشته] از امروز تعطیل شده است.

مسئولان بهداشت عمومی استان روز جمعه رسماً تائید کردند که دانش آموزان مدرسه کاتولیک نیتیویتی آو اور لُرد (Nativity of Our Lord) واقع در سفرون کرسنت (Saffron Crescent) نزدیک رَتبِرن روُد (Rathburn Road) و بزرگراه ۴۲۷ از امروز به دلیل شیوع کووید-۱۹ موقتاً از شرکت در کلاس های حضوری معاف هستند.

بهداشت عمومی تورنتو با پست یک توییت تائید کرد که هشت مورد از ۱۸ مورد کووید-۱۹ شناسایی شده در مدرسه روز جمعه کشف شده است. تعطیلی یکی از دبستان های کاتولیک تورنتو به دلیل شیوع کووید-۱۹

تعطیلی یکی از دبستان های کاتولیک تورنتو به دلیل شیوع کووید-19
تعطیلی یکی از دبستان های کاتولیک تورنتو به دلیل شیوع کووید-۱۹

مسئولان بهداشت عمومی در توییتی در روز جمعه گفتند «ما تعطیلی کل مدرسه را به عنوان یک اقدام احتیاطی برای محافظت از کارکنان، دانش آموزان و جامعه در مقابل انتقال بیشتر بیماری در مدرسه توصیه می کنیم.» «بهداشت عمومی تورنتو (TPH) به همکاری با جامعه ذینغعان این مدرسه ادامه می دهد و افراد دارای تماس نزدیک [با مبتلایان] را مطلع ساخته و از آنها خواسته که در خانه بمانند و علائم بیماری را تحت نظر بگیرند و تست انجام بدهند. ما برای تعیین زمان از سرگیری آموزش های حضوری با همتایان خود در مدارس همکاری نزدیکی خواهیم داشت.»

شورای آموزش منطقه کاتولیک تورنتو می گوید که مدرسه کاتولیک پرشس بلاد (Precious Blood) که در ۹ نوامبر پس از شیوع کووید-۱۹ ناچار به تعطیلی شده بود روز سه شنبه بازگشایی خواهد شد.

با تعطیل شدن مدرسه کاتولیک نیتیوتی آو اور لرد (Nativity of Our Lord) در حال حاضر سه مدرسه در استان به دلیل شیوع بیماری تعطیل شده اند.

تا روز جمعه ۴،۸۴۴ مدرسه در انتاریو دارای حداقل یک مورد کووید-۱۹ در میان کارکنان و دانش آموزان بودند و ۹۸۵ مورد فعال ابتلا به بیماری ناشی از حضور در مدرسه در حال حاضر در استان شناسایی شده است.

اتوبیکو      اتوبیکو        اتوبیکو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا