انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

دبستانی در تورنتو پس از شناسایی ۱۳ مورد ابتلا به کووید تعطیل شد

تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

دبستانی در اسکاربرو در پی شناسایی ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ از روز دوشنبه فعالیت‌ها و آموزش‌های حضوری را تعطیل می‌کند. تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید 13 مورد ابتلا به کووید-19
تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

شورای آموزش منطقه کاتولیک تورنتو عصر یکشنبه بنا بر توصیه اداره بهداشت تورنتو (TPH) اعلام کرد که تمامی دانش‌آموزان مدرسه کاتولیک پرِشِس بلاد (Precious Blood Catholic) موقتاً از شرکت در کلاس‌های حضوری مرخص شده‌اند. تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

اداره بهداشت تورنتو می‌گوید که در جریان تحقیقات ادامه‌دار کووید-۱۹ در مدرسه ابتدایی واقع در ناحیه فارمسی اونیو (Pharmacy Avenue) و لارنس اونیو ایست (Lawrence Avenue East) 13 مورد ابتلا به ویروس کرونا مرتبط با حضور در این ساختمان شناسایی شده است.

اداره بهداشت تورنتو در توییتی نوشت «ما نتایج آزمایشگاهی دیگری را نیز بعدازظهر دریافت کردیم و مرخص شدن کل مدرسه را به‌عنوان یک اقدام احتیاطی برای محافظت از کارکنان، دانش آموزان و اجتماع در مقابل انتقال بیشتر کووید-۱۹ در مدرسه توصیه می‌کنیم.» «ما برای تعیین زمان ازسرگیری یادگیری حضوری همکاری نزدیکی با همتایان خود در مدرسه خواهیم داشت.» تعطیلی یکی از مدارس ابتدایی تورنتو در پی تائید ۱۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹

طبق داده‌های کووید-۱۹ دریافتی از شواری آموزش منطقه کاتولیک تورنتو بعدازظهر یکشنبه ۱۱ مورد ابتلا در میان دانش آموزان و دو مورد در میان کارکنان شناسایی شد.

صفحه مدیریت اطلاعات اداره بهداشت تورنتو که جمعه گذشته آپدیت شد نشان می‌دهد که ۱۳ مورد شیوع فعال در مدارس شهر وجود دارد.

روز جمعه شورای مناطق آموزش انتاریو از پایین‌ترین تعداد روزانه موارد ابتلا مرتبط با مدارس از سپتامبر تابه‌حال خبر داد. تعداد کل موارد فعال مرتبط با سیستم مدارس دولتی روز جمعه برابر با ۹۱۳ مورد بود که نسبت به ۱،۰۰۴ مورد در هفته گذشته و ۱،۰۹۰ مورد در دو هفته گذشته کاهش داشته است.

درحالی‌که تعداد موارد ابتلا در مدارس از اوایل اکتبر به‌طور یکنواخت رو به کاهش بوده، مشخص نیست که آیا با توجه به افزایش اخیر در تعداد موارد ابتلا در اجتماع این روند ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

روز یکشنبه استان انتاریو با ثبت ۶۳۶ مورد جدید از بالاترین آمار روزانه ابتلا به کووید-۱۹ ظرف تقریباً یک ماه گذشته خبر داد.

میانگین متحرک هفت‌روزه موارد جدید ابتلا در استان همچنان صعودی است و با افزایش از رقم ۳۴۹ مورد در هفته گذشته، یکشنبه این هفته به ۴۶۸  مورد رسید.

فارمسی اونیو  لارنس اونیو ایست  اسکاربرو شورای آموزش منطقه کاتولیک  لارنس اونیو ایست   فارمسی اونیو    لارنس اونیو ایست اسکاربرو   شورای آموزش منطقه کاتولیک  اسکاربرو  فارمسی اونیو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا