انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

در حدود ۳۰.۰۰۰ نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس است

۳۰.۰۰۰ نوبت در هفته آینده برای رزرو در پنج کلینیک در دسترس است

در حدود ۳۰.۰۰۰ نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس است

مقامات تورنتو اعلام کردند که هنوز ده ها هزار نوبت واکسیناسیون کووید۱۹ در هفته آینده در دسترس است. آنها از سالمندان ۷۵ سال و بالاتر می خواهند که همین حالا برای رزرو نوبت واکسیناسیون خود اقدام کنند. در حدود ۳۰.۰۰۰ نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

نوبت های واکسیناسیون کووید۱۹ در چند هفته گذشته به سرعت در سرتاسر منطقه تورنتو بزرگ رزرو شد، بطوری که بیشتر آنها پس از چند ساعت به صورت کامل پر می شدند، اما جمعه صبح بر اساس خبر رسمی که مقامات شهر منتشر کردند اعلام شد که هنوز ۳۰.۰۰۰ نوبت در هفته آینده برای رزرو در پنج کلینیک در دسترس است. در حدود ۳۰.۰۰۰ نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس است

در حدود 30.000 نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس است
در حدود ۳۰.۰۰۰ نوبت واکسیناسیون در کلینیک های تورنتو برای هفته آینده در دسترس

نوبت های جدید به دلیل افزایش تامین واکسن بوده است که به مقامات شهر اجازه می دهد که تعداد سهمیه واکسیناسیون کلینیک های خود را افزایش دهند.

شهردار جان توری در مصاحبه روز جمعه گفت، ” ما ظرفیت واکسیناسیون را به شدت افزایش داده ایم به طوری که برخی کلینیک ها می توانند تا ۶.۰۰۰ تزریق در روز انجام دهند. در حال حاضر نیاز ما نه سیستم نوبت دهی جدید است و نه کلینیک های جدید. اکنون ما به افراد ۷۵ سال به بالای بیشتری نیاز داریم که برای این نوبت ها ثبت نام کنند. هزاران نوبت تزریق واکسن در هفته آینده در دسترس است و ما می خواهیم مردم برای این نوبت ها ثبت نام کنند و به بستگان و دوستان خود اطلاع دهند. رزرو نوبت را می توان به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی انجام داد.”

این شهر کلینیک های واکسیناسیونی در مرکز همایش های مترو تورنتو (Metro Toronto Convention Centre) و مرکز شهر اسکاربرو دایر کرده است، اما کلینیک های دیگری نیز در روز دوشنبه در مرکز کامیونیتی مالورن (Malvern Community) و میچل فیلد آرینا (Mitchell Field Arena) بازگشایی خواهند شد.

شهردار تورنتو گفت که مقامات شهر با مقامات استان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا می توان سن دریافت کنندگان واکسن کووید۱۹ را به ۷۰ سال کاهش داد یا خیر. آن ها امیدوارند که بتوانند “به زودی” خبرهایی در این زمینه به مردم ارائه دهند.

اما در این میان، او گفت که بسیار مهم است که این خبر به افراد واجد شرایط ساکن تورنتو برسد که هرچه سریع تر نوبت های واکسیناسیون خود را رزرو کنند.

جان توری در این باره افزود، ” اگر در حال حاضر بیش از ۷۵ سال سن دارید می توانید امروز صبح به وبسایت استانی مراجعه کرده، برای هفته پیش رو ثبت نام نموده و با دانستن اینکه اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده اید راحتی و آرامش خیال داشته باشید.”

انتاریو تا به حال بیش از ۱.۷ میلیون دوز واکسن کووید۱۹ تزریق کرده که از این تعداد بیش ۴۳۶.۰۰۰ دوز در تورنتو تزریق شده اند.

فاز دوم این واکسیناسیون در هفته آینده آغاز می شود و لیست افراد واجد شرایط شامل برخی کارکنان مشاغل ضروری و افرادی با بیماری زمینه ای قبلی، گسترده تر خواهد شد.

دکتر آیلین دی ویلا ، مسئول بهداشت عمومی شهر تورنتو در خبر رسمی منتشر شده در صبح جمعه گفت، ” ما شدیدا از تامین واکسن برای ساکنین تورنتو، به خصوص کسانی که در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری های جدی هستند، حمایت کردیم. به اندازه کافی بر این موضوع تاکید شده است که اگر شما واجد شرایط دریافت واکسن هستید، هرچه سریع تر نوبت واکسیناسیون خود را رزرو کنید. صبر کردن جایز نیست. اگر شما فردی ساکن تورنتو هستید که می توانید یک فرد تورنتویی واجد شرایط را برای دریافت واکسن شان ساپورت کنید همین الان اقدام کنید. به هر طریقی که می توانید در این راه کمک کنید، خواه این کمک شامل راهنمایی در فرآیند رزرو نوبت واکسیناسیون باشد خواه اطمینان از مراجعه ایمن آنها به محل واکسیناسیون در روز مشخص شده.”

 

مسئول بهداشت عمومی  مسئول بهداشت عمومی    مسئول بهداشت عمومی   واکسیناسیون  مسئول بهداشت عمومی جان توری  واکسیناسیون   جان توری  واکسیناسیون 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا