انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون را آغاز می‌کند

فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون را آغاز می‌کند

فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون را آغاز می‌کند

فرودگاه پیرسون تورنتو تائید کرد که مسافران بین‌المللی که وارد این فرودگاه می‌شوند از این به بعد پیش از عبور از مسیر رسیدن به بخش گمرک بر اساس وضعیت واکسیناسیون تفکیک می‌شوند. فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون 

فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون را آغاز می‌کند
فرودگاه پیرسون تورنتو تفکیک مسافران ورودی اساس وضعیت واکسیناسیون آغاز می‌کند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

بورلی مک‌دونالد (Beverly MacDonald) مشاور ارشد روابط عمومی فرودگاه پیرسون تورنتو روز شنبه گفت «مسافرانی که از ایالات‌متحده یا سایر مقصدهای بین‌المللی وارد کانادا می‌شوند ممکن است پیش از رسیدن به گمرک کانادا در صف‌های مخصوص افراد واکسینه و غیر واکسینه تفکیک شوند.»

مشاور ارشد روابط عمومی فرودگاه پیرسون تورنتو گفت این تصمیم به‌منظور کمک به روان‌سازی ترخیص مرزی گرفته ‌شده است زیرا الزامات ورودی متفاوتی برای مسافران واکسینه و غیر واکسینه یا کسانی که یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند وجود دارد.

در حال حاضر مسافران کاملاً واکسینه که وارد کانادا می‌شوند ممکن است واجد شرایط برخی از معافیت‌ها در مورد الزامات قرنطینه و تست‌گیری باشند درحالی‌که افراد غیر واکسینه یا کسانی که تنها یک دوز دریافت کرده‌اند واجد شرایط معافیت از الزامات قرنطینه و تست‌گیری نخواهند بود.

با فرارسیدن ۹ آگوست شهروندان کاملاً واکسینه ایالات‌متحده تا حد زیادی مشابه به شهروندان کانادایی از الزامات قرنطینه و تست‌گیری معاف خواهند بود.

بورلی مک‌دونالد گفت «ما متوجه هستیم که تجربه ورود به فرودگاه برای مسافران در مقایسه با دوران پیش از پاندمی کاملا متفاوت است؛ ما از شکیبایی مسافران قدردانی می‌کنیم.»

پیرسون اولین فرودگاه کانادایی نیست که این استراتژی را پیاده‌سازی می‌کند. فرودگاه بین‌المللی ونکوور نیز تفکیک مسافران ورودی بر اساس وضعیت واکسیناسیون را آغاز کرده است و تابلوهای راهنمایی برای هدایت مسافران به خطوط گمرک مجزا برای افراد کاملاً واکسینه، غیر واکسینه و افراد دریافت‌کننده تنها یک دوز واکسن نصب کرده است.

اخیراً داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو ایده «گذرنامه واکسن» {نوعی گواهی واکسیناسیون به‌منظور کمک به روان‌سازی سفرهای بین‌المللی}را رد کرده است. او هفته گذشته به خبرنگاران گفت «پاسخ، منفی است، ما این کار را انجام نخواهیم داد. قرار نیست ما یک جامعه دوپاره داشته باشیم.»

بااین‌حال هیئت مشاور علمی کووید-۱۹ انتاریو روز چهارشنبه یک چکیده گزارش ۲۱ صفحه‌ای در مورد قابلیت‌های برنامه گواهینامه واکسن استانی منتشر کرد و مدعی شد که چنین برنامه‌ای «می‌تواند برای بازگشایی زودتر محیط‌های دارای ریسک بالاتر مفید باشد.»

مسافران بین‌المللی  داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو      مسافران بین‌المللی    داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو      مسافران بین‌المللی

اخبار کانادا            اخبار کانادا              اخبار کانادا              اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا