انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو تصویر طراحی شده دختری را که بقایای او در زباله دانی پیدا شد منتشر کرد

پلیس تورنتو تصاویری از چهره احتمالی دختربچه ای که بقایای او در زباله دانی پیدا شده بود منتشر کرد

پلیس تورنتو تصویر طراحی شده دختری را که بقایای او در زباله دانی پیدا شد منتشر کرد

پلیس می گوید که «بعید است گم شدن» دختربچه ای که ماه گذاشته بقایای او در زباله دانی نخاله های ساختمانی رُزدل (Rosedale) یافت شد «هرگز گزارش شده باشد.»

پلیس تورنتو تصویر طراحی شده دختری را که بقایای او در زباله دانی پیدا شد منتشر کرد
پلیس تورنتو تصویر طراحی شده دختری را که بقایای او در زباله دانی پیدا شد منتشر کرد

پلیس تورنتو طراحی هایی از چهره دختر بچه ای که بقایای او ماه گذشته در یک زباله دانی پیدا شد و همچنین تصاویری از یک وسیله نقلیه تحت پیگرد را منتشر کرد.

در تاریخ ۲ ماه مه پلیس پس از پیدا شدن بقایای انسان در زباله دانی بیرون از یک خانه در منطقه خیابان کسل فرانک (Castle Frank) و دل اونیو (Dale Avenue) درحدود ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر پاسخ داد.

کالبدشکافی چند روز بعد تکمیل شد و بازرسان تأیید کردند که بقایای جسد متعلق به یک دختر سیاه‌پوست آفریقایی تبار یا دورگه آفریقایی تبار است که بین چهار تا هفت سال سن داشته است.

دندان های این کودک کامل بود، قد او سه فوت و شش اینچ (۱۱۰) بود، با هیکلی لاغر و موهای مجعد مشکی که به صورت چهار دم اسبی کوتاه تقسیم شده بود، دو تای آن ها بافته شده بود و با نوارهای کشی سیاه و آبی محکم شده بود.

بازرسان بر این باورند که بقایای این دختر بین ساعت ۱۲ بعد از ظهر پنجشنبه ۲۸ اپریل و ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه ۲ مه در سطل زباله رها شده است.

با این حال، پلیس بر این باور است که این دختر ممکن است در تابستان گذشته، یا شاید حتی زودتر مرده باشد.

روز سه شنبه، پلیس طراحی های ترکیبی از چهره این دختر را منتشر کرد.

مأموران همچنین تصویر یک خودروی تحت پیگرد در این پرونده را شناسایی و منتشر کرده اند. این خودرو به عنوان یک شاسی بلند پورشه کاین (Porsche Cayenne) تیره رنگ، مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۱ توصیف شده است.

مرکز افراد گمشده و بقایای ناشناس انتاریو (The Ontario Centre for Missing Persons and Unidentified Remains) دی‌ان‌ای او را در مقایسه با کودکان گمشده گزارش شده در سراسر کانادا تجزیه و تحلیل کرد. این مرکز ۵۸ انطباق بالقوه در سراسر کشور پیدا کرد، اما نتوانست ارتباطی بین این دختر با هیچ یک از موارد بالقوه پیدا کند.

هنک ایدسینگا (Hank Idsinga) بازرس پلیس گفت «هیچ شواهدی وجود ندارد که هیچ یک از ۵۸ کودک گمشده گزارش شده را به پرونده ما مرتبط کند و در واقع از ۲ مه تا به حال وضعیت هشت مورد از ۵۸ مورد مشخص شده است. متأسفانه ما معتقدیم که بعید است که هرگز مفقود شدن کودکی که در دل اونیو یافتیم گزارش شده باشد.»

ایدسینگا افزود که پلیس احتمال ناپدید شدن قربانی در خارج از کشور را رد نمی کند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ایدسینگا گفت که علت مرگ این دختر هنوز مشخص نشده و همچنان در دست بررسی است.

ایدسینگا افزود «البته نتایج سم شناسی مدتی طول خواهد کشید. اما اگر هیچ دلیل واضحی برای مرگ وجود نداشته باشد، پزشکی قانونی کار زیادی برای تعیین علت مرگ در پیش خواهد داشت و ممکن است علت مرگ به عاملی مربوط باشد که شاید برای مدتی نامشخص باقی بماند.»

از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواسته می شود با شماره ۵۳۰۰-۸۰۸-۴۱۶ با پلیس یا به طور ناشناس با واحد پیشگیری از جرائم به شماره (۸۴۷۷)-۲۲۲-۴۱۶ تماس بگیرد.

بقایای جسد دختر بچه سیاه‌پوست بقایای جسد دختر بچه سیاه‌پوست   بقایای جسد دختر بچه سیاه‌پوست

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا