انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو نسبت به تاخیر به دلیل رژه کارناوال هشدار داد و از مردم خواست از قبل برنامه ریزی کنند

پلیس تورنتو از مردم خواست به دلیل برگزاری رژه کارناوال برای رفتن به مرکز دان‌تاون از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

پلیس تورنتو نسبت به تاخیر به دلیل رژه کارناوال هشدار داد و از مردم خواست از قبل برنامه ریزی کنند

پلیس تورنتو از رانندگان خواست تا قبل از رفتن به مرکز دان‌تاون از مسیرهای جایگزین آگاه باشند، زیرا چندین رویداد بزرگ که قابل توجه ترین آنها رژه بزرگ کارناوال کارائیب است، در حال برگزاری می‌باشد.

این رژه که مدت اجرای آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر است در محل نمایشگاه برگزار می شود.

شرکت کنندگان این رویداد تفریحی در امتداد بلوار غربی لیک شور (Lake Shore)، جنوب خیابان جیسمون (Jameson) به سمت غرب حرکت خواهند کرد و سپس بلوار غربی لیک شور (Lake Shore) را به سمت شرق ادامه خواهند داد. گروه های بالماسکه از طریق جاده نیوفاندلند برای داوری به محل نمایشگاه بازخواهند گشت.

در نتیجه، از ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ جولای تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۳۱ جولای، چندین جاده در منطقه مجاور تحت تأثیر این رویداد قرار می گیرند.

بلوار غربی لیک شور از خیابان استراکن (Strachan) تا جاده کلبورن لاج (Colborne Lodge) و از سمت جنوبی خیابان استراکن در خیابان (Fleet) به طور کامل بسته خواهد بود، در حالی که سمت غربی بلوار غربی لیک شور در فاصله بین خیابان بترست (Bathurst) و بولوار فورت یورک صرفا برای ترافیک محلی باز خواهد بود. ورودی پرنسس گیتس (Princes’ Gates) به نمایشگاه نیز از ساعت ۱:۰۰ بامداد روز شنبه برای تردد وسایل نقلیه بسته خواهد بود.

چندین رمپ بزرگراه گاردینر در مجاورت این منطقه نیز تحت تأثیر این رویداد قرار خواهند گرفت، از جمله رمپ خیابان جیمسون به سمت غرب، رمپ خروجی خیابان جیمسون به سمت شرق و جناح شرقی در رمپ های خیابان جیمسون، بلوار غری لیک شور در جاده بریتیش کلمبیا، و رمپ خروجی  خیابان دان (Dunn) به سمت غرب.

در خیابان هایی که در ادامه اشاره خواهد شد نیز تردد صرفا به ترافیک محلی محدود خواهد بود:

خیابان دافرین، جنوب خیابان کینگ غربی؛

خیابان داولینگ، جنوب خیابان کینگ غربی؛

جاده استادیوم، جنوب بلوار غربی لیک شور؛

 اسکله کویین غربی (Queens Quay)، غرب خیابان بترست؛

خیابان اسپرینگ هرست (Springhurst)، شرق و غرب خیابان جیمسون؛

و جاده رممبرنس (Remembrance)

با وجود اینکه خیابان های جنوب خیابان غربی کینگ (شرق کلبورن لاج و غرب خیابان بترست) مسدود نخواهند بود اما مقررات انتظامی تخلفات پارک خوردو در این خیابان ها به شدت اجرا خواهد شد. تمام وسایل نقلیه شامل اتوبوس های گردشگری، که به طور غیرقانونی در بولوار غربی لیک شور (شامل منطقه چمن کاری)، خیابان های بترست، فلیت، کینگ، کویین، و دافرین، خیابان رانس‌ولز (Roncesvalles) و کویینز وی (Queensway) برچسب گذاری و یدک می شوند. این مقررات در مورد خودروهایی که به طور غیرقانونی در پارک‌دل (Parkdale) و جاده استادیوم پارک شده باشند نیز به همین ترتیب اعمال خواهد شد.

پلیس به رانندگان توصیه می کند که انتظار تاخیر را داشته باشند و از قبل برنامه ریزی کنند.

علاوه بر این  پلیس از مردم خواست به جای رانندگی در مرکز دان‌تاون و محل برگزاری رژه از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

پلیس در یک بیانیه مطبوعاتی در ۲۹ جولای گفت، این آخر هفته حضور ماموران پلیس در سراسر شهر افزایش خواهد یافت تا هم مدیریت جمعیت/ترافیک و هم امنیت عمومی را تضمین کند.

پلیس گفت که «اداره پلیس بعد از ظهرها برای حفظ امنیت عمومی و واکنش سریع به هر گونه حادثه، منابع اختصاصی برای این مراسم را در مرکز دان‌تاون و منطقه ساحلی مستقر خواهد کرد.»

«ساکنان و بازدیدکنندگان را ترغیب می کنیم که به دلیل هر گونه نگرانی به ماموران پلیس مراجعه کنند و برای آگاهی از آخرین اطلاعات اکانت توییتر ما (@TPSOperations) را دنبال کنند.»

رویدادهای تورنتو   رژه بزرگ کارناوال کارائیب  رویدادهای تورنتو   رژه بزرگ کارناوال کارائیب  رویدادهای تورنتو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا