انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

معلم تورنتویی که در مراسم هالووین مدرسه صورت خود را سیاه کرده بود، اخراج شد

شورای آموزش منطقه تائید کرد معلم تورنتویی که در مدرسه صورت خود را سیاه کرده بود «از این پس در استخدام شورای آموزش منطقه تورنتو نیست»

معلم تورنتویی که در مراسم هالووین مدرسه صورت خود را سیاه کرده بود، اخراج شد

شورای آموزش منطقه تورنتو تائید کرد معلمی که ماه گذشته با صورت سیاه شده (blackface) به عنوان بخشی از کاستوم هالووین در مدرسه حاضر شده بود «از این پس در استخدام شورای آموزش منطقه تورنتو نیست»

معلم تورنتویی که در مراسم هالووین مدرسه صورت خود را سیاه کرده بود، اخراج شد
معلم تورنتویی اخراج شد

دبی دانسکی (Debbie Donsky) مدیر شورای آموزش منطقه در نامه ای خطاب به والدین، سرپرستان و دانش آموزان دبیرستان پارکدل نوشت که در حال حاضر تحقیقات در مورد رویداد ۲۹ اکتبر به پایان رسیده است و «عواقب مقتضی اعمال شده اند.» مراسم هالووین

در نامه ای که به امضای دانسکی رسیده است نوشته شده «تائید می کنم که این عضو کادر آموزش از این پس در استخدام شورای آموزش منطقه تورنتو نیست.»

این رویداد پس از آن به صدر خبرها راه یافت که نامه ای خطاب به ذی‌نفعان این مدرسه که در جنوب کویین استریت (Queen Street) و شرق رانسوالس اوِنیو (Roncesvalles Avenue) واقع شده است گفته بود «تعدادی از دانش آموزان» به معاون مدرسه اطلاع داده اند که یکی از اعضای سفیدپوست کادر آموزشی صورت خود را سیاه کرده است. مراسم هالووین

در آن هنگام جولی آردل (Julie Ardell) مدیر مدرسه گفت که اقدامات فوری برای رسیدگی به این اتفاق، از جمله شستشوی صورت کارمند مورد نظر به‌منظور «جلوگیری از ایجاد خسارت و آزار بیشتر»، انجام شده است.

آردل در آن زمان نوشته بود «مضحکه کردن نژاد و فرهنگ مردم کار درستی نیست؛ توهین‌آمیز و آزاردهنده است. صرف‌نظر از اینکه چنین قصد و نیتی در میان بوده یا خیر، این اقدام نژادپرستانه و غیرانسانی است.»

این معلم پیرو دستورالعمل مدارس مبنی بر گزارش دهی و پاسخگویی به رخدادهای نژادپرستی و نفرت {شامل یا اثرگذار بر دانش‌آموزان} تا هنگام مشخص شدن نتایج رسیدگی به این رویداد به کار از خانه فرستاده شده بود.

در این نامه اشاره ای به نام این معلم نشده است. معلم تورنتویی  مراسم هالووین مدرسه صورت خود را سیاه کرده بود اخراج شد

دانسکی در ادامه گفت که یک «رویداد دیگر با مضمون نژادپرستی ضد سیاه پوستان شامل یکی از اعضای کادر آموزش در مدرسه وجود دارد» با این حال جزییات این رویداد اعلام نشد. انتظار می رود نتایج رسیدگی به رویداد دیگر هفته آینده اعلام شود.

آخر هفته گذشته والدین و دانش آموزان در پی این حادثه تظاهراتی برگزار کردند و خواهان تغییر و اقدام برای پایان دادن به نژادپرسیتی ضد سیاه پوستان در مدارس شدند. مراسم هالووین

کاستوم هالووین    نژادپرستی    کاستوم هالووین  نژادپرستی     کاستوم هالووین  نژادپرستی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا