انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند

پلیس تورنتو در آستانه برگزاری کاروان اعتراضی حیابان های اصلی دان تاون را مسدود می کند

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند

پلیس تورنتو در آستانه تظاهرات مورد انتظار در آخر هفته به منظور حافظت از منطقه هاسپیتال روو (Hospital Row) بخشی از یونیورسیتی اونیو (University Avenue) را مسدود می کند.

پلیس در توییتر نوشت که یونیورسیتی اونیو در فاصله بین کالج استریت (College Street) و کویین استریت (Queen Streets) برای رفت و آمدهای عادی و هر گونه کاروان اعتراضی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح جمعه مسدود خواهد شد. علاوه بر این کالج استریت از فاصله یونیورسیتی اونیو و یانگ استریت (Yonge Street) مسدود خواهد شد. پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند

پلیس در توییتر گفت «خیابان های مسدود شده ممکن است در تمام طول آخر هفته مسدود باقی بمانند.» «ما پیوسته وضعیت را ارزیابی می کنیم و هر کجا لازم باشد تغییرات و تنظیمات لازم را اجرا می کنیم. ما به طور مداوم مردم را در جریان آخرین تحولات قرار خواهیم داد. لطفا در صورت امکان از مناطق برگزاری اعتراضات اجتناب کنید چرا که احتمالا اعتراضات باعث ایجاد تاخیر خواهد شد.»

پلیس اعلام کرد که کارکنان بیمارستان، کارگران، بیماران، خانواده ها و افرادی که قرار است بیماران را تحویل بگیرند به این منطقه دسترسی خواهند داشت.

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند
پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی اعلام کردند

این اقدامات به این دلیل اتخاذ شده اند که پیش بینی می شود از فردا یک کاروان اعتراضی احتمالا مشابه با آنچه ظرف چند روز گذشته در اتاوا مشاهده شد در دان تاون تورنتو برگزار شود.

انتظار می رود که اعتراضات در کویینز پارک دقیقا در شمال منطقه هاسپیتال روو (Hospital Row) برگزار شود که محل استقرار برخی از شلوغ ترین بیمارستان های کشور است.

روز پنجشنبه به برخی از کارکنان بخش بهداشت و درمان گفته شده بود که به منظور اجتناب از مورد مزاحمت قرار گرفتن یا مسدود شدن راه آنها هنگام رفتن به سر کار در آخر هفته از پوشیدن هر گونه لباسی که باعث شناسایی آنها به عنوان کادر درمان می شود خودداری کنند.

بیمارستان کالج زنان (College Hospital) نیز اعلام کرد که برخی از نوبت های ویزیت را مجددا زمانبندی خواهد کرد و مرکز معاینه کووید-۱۹ خود را «محض نهایت احتیاط» از اوایل روز جمعه و در تمام طول آخر هفته تعطیل خواهد نمود.

اتاوا در پی ورود  اعضای کاروان ضد مقررات اجباری واکسن به شهر و خودداری از ترک منطقه شاهد یک هفته اختلالات گسترده بود. طبق یکی از قوانین فدرال که اخیرا تصویب شد ایجاد مزاحمت برای کارکنان بخش بهداشت و درمان یا بیماران و یا ایجاد مانع بر سر راه دسترسی به تسهیلات بهداشت و درمان غیرقانونی است.

ماموران اجرای قوانین پارک خودرو نیز روز جمعه در حال نصب اعلامیه های اضطراری «پارک ممنوع» در برخی از مناطق مشاهده شدند که قبلا در شرایط عادی پارک در آن مناطق مجاز بود.

دفتر داگ فورد نخست وزیر انتاریو گفت که استان «برای ارائه هرگونه حمایت لازم در حالت آماده باش» قرار دارد.

 دفتر جان توری تایید کرد که شهردار و نسخت وزیر انتاریو در مورد تمهیدات لازم برای اعتراضات تلفنی صحبت کرده اند. پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند
پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی اعلام کردند

ساکنین محلی نگران هستند

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند

مایک لیتون (Mike Layton) عضو شورای شهر که نماینده منطقه کویینز پارک و هاسپیتال روو است گفت که مردم این منطقه به اعتراضات پر سر و صدا عادت دارند اما رفتارهایی که در اتاوا دیده شده مایه نگرانی است.

لیتون گفت «محله ما با این نوع اعتراضات غریبه نیست.» «ما در طول یک سال گذشته تقریبا به طور هفتگی شاهد ایجاد مزاحمت برای کسب و کارها و همینطور افراد بوده‌ایم اما در اتاوا شاهد شدت گرفتن این رفتارها بوده‌ایم. و این موضوع باعث نگرانی جدی ساکنین این ناحیه است.»

لیتون گفت که چندین تماس از ساکنین محله که نگران هستند دریافت کرده است و اضافه نمود که بین حق اساسی برای اعتراض و ایجاد مزاحمت «یک مرز وجود دارد.»

کریستین وانگ-تام که نماینده بخشی از منطقه که به دلیل اعتراضات مسدود شده نیز گفت که با پلیس تورنتو در مورد برنامه های آنها در تماس بوده است.

وانگ-تام گفت که به او اطمینان داده شده است که واکنش به اعتراضات در هر کجا که لازم باشد «پیشگیرانه» و «سریع العمل» خواهد بود.

پلیس و شهرداری تورنتو برنامه های عملیاتی خود را برای کاروان اعتراضی تورنتو اعلام کردند تظاهرات هرج و مرج در تورنتو تظاهرات هرج و مرج در تورنتو          تظاهرات هرج و مرج در تورنتو          تظاهرات هرج و مرج در تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا