جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

ترودو اعلام کرد بودجه ساخت ۱۷،۰۰۰ واحد مسکونی جدید تامین شده است

ترودو اعلام کرد دولت فدرال از طریق اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ۱۷،۰۰۰ واحد مسکونی جدیدی می سازد

جاستین ترودو اعلام کرد بودجه ساخت ۱۷،۰۰۰ واحد مسکونی جدید تامین شده است

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز سه شنبه اعلام کرد که دولت فدرال ۱۷،۰۰۰ واحد مسکونی جدید از طریق تامین بودجه اضافی برای پروژه هایی شامل برنامه اجاره به شرط تملیک «صندوق نوآوری های مسکن ازان قیمت» دولت فدرال و راه اندازی مرحله سوم «طرح ابتکاری خانه سازی سریع» (Rapid Housing Initiative) می سازد.

جاستین ترودو اعلام کرد بودجه ساخت 17،000 واحد مسکونی جدید تامین شده است
جاستین ترودو اعلام کرد بودجه ساخت ۱۷،۰۰۰ واحد مسکونی جدید تامین شده است

خبری که جاستین ترودو اعلام کرد شامل تامین بودجه برای سه پروژه به مبلغ کل ۲ میلیارد دلار برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید است که بسیای از آنها واحدهای ارزان قیمت خواهند بود. این بودجه ۲ میلیاردی شامل بودجه مربوط به دو لایحه بودجه قبلی فدرال است که قبلا اعلام شده بود.

بودجه دو پروژه از سه پروژه اعلام شده از طریق صندوق نوآوری مسکن ارزان قیمت تامین می شود که در سال ۲۰۱۶ در تلاش برای ساخت تعداد بیشتری مسکن ارزان قیمت از طریق مشارکت با گروه های بخش خصوصی، گروه های غیرانتفاعی، گروه های تامین مسکن ارزان قیمت، جوامع بومیان و سطوح مختلف دولت راه اندازی شد.

ترودو گفت «ما می دانیم که باید موجودی مسکن را افزایش دهیم، و راه حل های نوآورانه پیدا کنیم.»

ترودو که در همراهی با احمد حسن وزیر مسکن، تنوع نژادی و همه پذیری در کیچنر، انتاریو صحبت می کرد گفت که دولت فدرال قصد دارد به عنوان بخشی از صندوق نوآوری مسکن ارزان قیمت ۱۰،۸۰۰ مسکن جدید بسازد (که از این تعداد ۶،۰۰۰ واحد به مسکن ارزان قیمت اختصاص خواهد یافت.)

در حال حاضر امکان ثبت درخواست برای مشارکت در طرح ابتکاری پنج ساله اجاره به شرط تملیک از صندوق نوآوری فراهم است. این پروژه به تامین کنندگان مسکن که «مایل به ساخت، آزمودن ایده ها و توسعه پروژه ها و مدل های اجاره به شرط تملیک هستند» اجازه می دهد که برای بودجه دولتی درخواست بدهند.

علاوه بر این ترودو اعلام کرد که مرحله سوم طرح ابتکاری خانه سازی سریع دولت فدرال برای ایجاد ۴،۵۰۰ واحد مسکونی ارزان قیمت که عمدتا به زنان و افراد در معرض ریسک بی‌خانمانی اختصاص خواهد یافت، آغاز شده است.

ترودو گفت طرح ابتکاری خانه سازی سریع در سال ۲۰۲۰ عمدتا در پاسخ به نیاز فزاینده برای تامین مسکن مردم در طول پاندمی کووید-۱۹ ایجاد شد. این طرح ابتکاری برای تسهیل ساخت و ساز سریعتر و همینطور تبدیل فضاهای موجود به فضاهای مسکونی راه‌اندازی شد، و هدف آن به طور خاص رفع نیازهای جمعیت آسیب پذیر است.

نخست وزیر کانادا گفت عملکرد این برنامه «از حد انتظار فراتر بوده است» و دو مرحله اول این برنامه واحدهای مسکونی بسیار بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا وعده داده شده بود تحویل داده اند.

واحد مسکونی جدید خانه مسکن کانادا    واحد مسکونی جدید خانه مسکن کانادا  واحد مسکونی جدید خانه مسکن کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا