جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

ترودو از حمله “غیر مسئولانه” پیر پویلیور به سیاست‌ نهادها و موسسات کانادایی انتقاد کرد

جاستین ترودو به شدت از سیاستهای «غیر مسئولانه» پیر پویلیور، رهبر تازه برگزیده حزب محافظه کار انتقاد کرد

جاستین ترودو از حمله “غیر مسئولانه” پیر پویلیور به سیاست‌ نهادها و موسسات کانادایی انتقاد کرد

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا می‌گوید سیاست‌های پیر پویلیور (Pierre Poilievr) رهبر جدید محافظه‌کاران در مورد اقتصاد و حملات او به نهادها و موسسات کانادایی بی‌ملاحظه و غیرمسئولانه است.

جاستین ترودو از حمله "غیر مسئولانه" پیر پویلیور به سیاست‌ نهادها و موسسات کانادایی انتقاد کرد
جاستین ترودو از حمله “غیر مسئولانه” پیر پویلیور به سیاست‌ موسسات کانادایی انتقاد کرد

ترودو برای یک نشست سه روزه در آستانه از سرگیری دوره بعدی مجلس عوام در هفته آینده همراه با اعضای فراکسیون حزب خود در نیوبرانزویک حضور دارد.

نشست فوق‌العاده اعضای حزب لیبرال درست پس از آن صورت می‌گیرد که پویلیور در رقابت های انتخاب رهبری حزبش به پیروزی آسانی دست یافت و این اطمینان را بوجود آورد که او و حزب اپوزیسیون رسمی محافظه کار چالش جدیدی برای لیبرال ها خواهند بود.

پویلیور می‌گوید لیبرال‌ها با صرف هزینه‌های خارج از کنترل در طول پاندمی باعث ایجاد تورم شدند و گفت که اگر او نخست وزیر بود، تیف مکلم رئیس بانک مرکزی کانادا را به دلیل اینکه نقش «عابر بانک» برای عادت‌های پول خرج کردن ترودو را داشته است، برکنار می کرد.

ترودو می‌گوید که پویلیور یک رهبر غیرمسئول است که یک مشت کلمات دهان پر کن و جنجالی به زبان می‌آورد که هیچ گونه سیاست های اقتصادی معنادار و ارزشمندی از آنها به دست نخواهد آمد.

ترودو گفت اگر کانادایی‌ها به ادعای پویلیور گوش می‌کردند که گفته بود سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی بیت‌کوین برای خروج از تورم به آنها کمک می کند، اکنون مردم پس‌انداز زندگی خود را از دست داده بودند.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا می‌گوید سیاست‌های پیر پویلیور (Pierre Poilievr) رهبر جدید محافظه‌کاران در مورد اقتصاد و حملات او به نهادها و موسسات کانادایی بی‌ملاحظه و غیرمسئولانه است. خبر اخبار کانادا    خبر اخبار کانادا  خبر اخبار کانادا    خبر اخبار کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا