جدیدترین اخبارجهان

ترامپ پس از توافق ماسک گفت هیچ برنامه‌ای برای پیوستن مجدد به توییتر ندارد

ترامپ پس از به توافق رسیدن ماسک برای خرید توییتر گفت هیچ برنامه‌ای برای پیوستن مجدد به توییتر ندارد

دونالد ترامپ همزمان با توافق ماسک گفت هیچ برنامه‌ای برای پیوستن مجدد به توییتر ندارد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه پس از توافق ایلان ماسک برای خرید این غول رسانه‌های اجتماعی به مبلغ تقریباً ۴۴ میلیارد دلار، گفت که قصد ندارد حتی اگر حساب کاربری او بازگردانده شود، دوباره به توییتر بپیوندد.

ترامپ به فاکس نیوز گفت که در عوض بر پلتفرم خودم یعنی تروت سوشال (Truth Social) تمرکز خواهم کرد که از زمان راه اندازی در اوایل سال جاری درگیر مشکلاتی بوده است.

شبکه فاکس نیوز به نقل از ترامپ گفت «من وارد توییتر نمی شوم. من می‌خواهم روی تروت (Truth) بمانم.» «امیدوارم ایلان توییتر را بخرد چون باعث پیشرفت توییتر خواهد شد؛ او مرد خوبی است، اما من در شبکه اجتماعی تروت می مانم.»

ترامپ پس از شورش مرگبار ۶ ژانویه از ورود به پلتفرم های رسانه های اجتماعی بزرگ منع شد و توییتر در مورد قطع دسترسی او به «خطر تحریک بیشتر خشونت» استناد کرد. این تصمیم او را از بلندگویی که برای جلب توجه رسانه‌ها و صحبت مستقیم با فالوورهایش استفاده می‌کرد و نقش مهمی در ظهور سیاسی او داشت، محروم کرد.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده در آن زمان تنها در توییتر حدوداً ۸۹ میلیون فالوور داشت.

ماسک در هفته‌های اخیر تعدادی از تغییرات پیشنهادی از جمله کاهش محدودیت‌های محتوایی توییتر را برای این شرکت پیشنهاد کرده و گفته است که برای حذف محتوا «بسیار بی‌میل» خواهد بود و در مورد ممنوعیت‌های دائمی کاربران محتاط است.

ترامپ پس از اخراج از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی خود را راه‌اندازی کرد و از توییتر، فیسبوک و یوتیوب که متعلق به گوگل است شکایت کرد و مدعی شد که او و سایر محافظه‌کاران به طور غیرقانونی سانسور شده‌اند، اگر چه پست‌های اظهارنظرکنندگان محافظه‌کار معمولاً بیشترین اشتراک‌گذاری را در شبکه های اجتماعی داشته است.

روز دوشنبه ترامپ گفت که از خرید توییتر توسط ماسک استقبال می کند و به فاکس نیوز گفت که توییتر را رقیب محصول خود نمی‌داند.

ترامپ گفت «تروت سوشال صدای من خواهد بود.» «و هیچ کس دیگری نمی تواند آن را [از من] بگیرد.»

ترامپ در گردهمایی عمومی روز شنبه در اوهایو نیز از حامیان خود خواست تا در شبکه اجتماعی تروت سوشال به او بپیوندند.

ترامپ به مردم حاضر در گردهمایی گفت «اکنون، بروید و ثبت نام کنید.» «خیلی خوش بگذرد.»

دونالد ترامپ همزمان با توافق ماسک گفت هیچ برنامه‌ای برای پیوستن مجدد به توییتر ندارد
دونالد ترامپ همزمان با توافق ماسک گفت هیچ برنامه‌ای برای پیوستن مجدد به توییتر ندارد

غول رسانه‌های اجتماعی  حساب کاربری دونالد ترامپ   غول رسانه‌های اجتماعی  حساب کاربری دونالد ترامپ      غول رسانه‌های اجتماعی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا